شروع ماراتن 5 روزه تکواندوکاران، اعلام برنامه ملی پوشان ایران

به گزارش کتاب دینا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در 3 بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از فردا (دوشنبه - 24 خردادماه) به مدت 5 روز و در ورزشگاه نوهاد نوفال بیروت برگزار می گردد.

شروع ماراتن 5 روزه تکواندوکاران، اعلام برنامه ملی پوشان ایران

پومسه روها از فردا روی شیء هاپ چانگ

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا فردا (دوشنبه - 24 خردادماه) از ساعت 10:30 تا 20 به وقت تهران با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور برگزار می گردد که ایران با 11 نماینده حضور دارد.

تیم ملی پومسه مردان با ترکیب محمدامین گماریان، امیررضا مهربان، علی سهرابی، رضا نظری، علی سلمانی، حسین بهشتی و رضا نظری و تیم ملی پومسه زنان با ترکیب مرجان سلحشوری، راضیه آقایی، فاطمه حسام و آتوسا فرهمند در این رویداد حضور پیدا می نمایند.

راهنمایی تیم ملی پومسه مردان برعهده حسینعلی نظری به اسم سرمربی است و سرمربیگری بانوان را فاطمه اسدپور برعهده دارد.

شاگردان خانلرخانی سه شنبه به میدان می فرایند

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا روز سه شنبه - 25 خردادماه از ساعت 10:30 تا 20:30 با حضور 84 ورزشکار از 20 کشور پیگیری خواهد شد که پاراتکواندو کشورمان با 8 نماینده به مصاف رقبای خود می رود.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی هم به اسم نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت ها شرکت می نمایند.

پیغام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز هم سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

برنامه مسابقات شاگردان عسگری و کمرانی

بیست و چهارمین دوره این رقابت ها در بخش کیوروگی هم از روز چهارشنبه - 26 خردادماه شروع می گردد؛ در روز نخست، مسابقات اوزان 54-، 68- و 87- کیلوگرم مردان و 46-، 53-، 57- و 73- کیلوگرم گروه زنان انجام خواهد شد که میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، نگار اسماعیلی (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم) و ناهید کیانی (57- کیلوگرم) نمایندگان تیم ملی کشورمان هستند.

حسین لطفی (54- کیلوگرم)، محمدرضا خانی (87- کیلوگرم)، فرشته خزایی (46- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (73- کیلوگرم) هم که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا - کیش پیروز به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند، بر روی شیاپ چانگ می فرایند.

پنجشنبه - 27 خردادماه و در روز دوم این رویداد، مبارزات اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 49-، 62- و 73+ کیلوگرم گروه زنان برگزار می گردد که آرمین هادی پور (58- کیوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (87+ کیلوگرم)، پریسا جوادی (62- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) ملی پوشان تکواندو کشورمان هستند که به مصاف حریفان خود می فرایند. بعلاوه مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) هم که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران هستند.

اما آدینه - 28 خردادماه و در روز پایانی، رقابت های اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان و 67- کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد. سروش احمدی (63- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) به اسم نمایندگان تیم ملی در این روز بر روی شیاپ چانگ می فرایند. سینا بهرامی (63- کیلوگرم) و یلدا ولی نژاد (67- کیلوگرم) هم به وسیله کسب سهمیه جواز حضور در این مسابقات را داشتند که در این روز رو در روی رقبایشان قرار می گیرند.

راهنمایی تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به اسم سرمربی و وحید عبداللهی به اسم مربی است. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع ماراتن 5 روزه تکواندوکاران، اعلام برنامه ملی پوشان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ماراتن 5 روزه تکواندوکاران، اعلام برنامه ملی پوشان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید