این کشور امن ترین مقصد برای مسافران انتخاب شد

به گزارش کتاب دینا، کشوری که در اینجا به شما معرفی میشود طبق آماری که به تازگی منتشر شده است به عنوان امن ترین کشور دنیا برای توریستان انتخاب شده است. قطعاً امنیت در سفر مهمترین ویژگی است که هر مقصد توریستی باید داشته باشد تا توریستان را جذب کند و از این راه بتواند کشور خود را به عنوان مقصد توریستی محبوب معرفی کند. همانطور که میدانید به محض وقوع یک جنگ در یک کشور آمار جهانگرد ها به سرعت کاهش می یابد، این علت را میتوان به صورت بر عکس نیز تعریف کرد. در واقع با ایجاد امن ترین نقطه برای مسافران میتوان آمارهای توریستی آن مقصد را بالا برد و این یکی از فاکتورهایی است که کشورهای توریست پذیر همه ساله در حال کوشش هستند تا خود را به رتبه های برتر مقاصد توریستی امن برسانند. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است در سال 2020 یک کشور اروپایی توانسته به رتبه اول امن ترین منطقه توریستی دنیا برای مسافران دست یابد، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا این کشور را بیشتر بشناسید.

این کشور امن ترین مقصد برای مسافران انتخاب شد

سفر به امن ترین کشور دنیا در سال 2020

طبق تحقیقاتی که به وسیله Insurly اجرا شده است و به موضوع امنیت کشورها در سال 2020 به منظور گردشگری اجرا شده است که مسافران یا با رزرو بلیط هواپیما و یا به صورت زمینی به این کشورها سفر مینمایند، با امتیاز 93 از 100، کشور سوئیس توانسته در رتبه اول امن ترین کشور دنیا قرار گیرد.

بعلاوه جالب است بدانید که این کشور یکی از امن ترین خطوط هوایی را در دنیا دارد و از این نطر نیز قابل تحسین است. بعلاوه یکی از معیارهایی که برای فهرست بندی در این شرکت مورد تحقیق قرار گرفته است تعداد کشته هایی است که در جاده های کشورها به ثبت رسیده است، که مشخصاً سوئیس در این مورد نیز آمارهای کمی داشته است.

بر طبق این فهرست سنگاپور با امتیاز 92 از 100 در رتبه دوم و کشور نروز با امتیاز 91 از 100 در رتبه سوم قرار گرفته است.

10 کشور امن برای گردشگران در سال 2020

1- سوئیس

2- سنگاپور

3- نروژ

4- لوکزامبورگ

5- قبرس

6- ایسلند

7- دانمارک

8- پرتقغال

9- فنلاند

10- ژاپن

اگر قصد دارید هزینه سفر به هرکدام را بدانید و با از قیمت رزرو هتل در این کشورها باخبر باشید که در قالب تور به این مقاصد گردشگری امن سفر کنید میتوانید با شرکت کتاب دینا تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را هدایت نمایند.

منبع: تریپ

به "این کشور امن ترین مقصد برای مسافران انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کشور امن ترین مقصد برای مسافران انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید