برنامه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای روز های کرونایی

به گزارش کتاب دینا، پوریا رحیمی سام، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در این ایام قرنطینه خانگی که همه چیز در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی قرار گرفته است، کوشش می کنم افسردگی نگیرم و بر کارهایم تمرکز کنم.

برنامه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای روز های کرونایی

به گزارش گروه فرهنگی کتاب دینا، پوریا رحیمی سام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره برنامه هایش در ایام کرونایی گفت: من همچون دیگر مردم این روز ها در منزل هستم در شرایط غمگینی هستیم و شاید نتوان درباره برنامه صحبت کرد، هر روز که بیدار می شوم به بقیه مردم فکر می کنم که در چه شرایطی هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: بلاتکلیفی و حالت تعلیق سخت است مخصوصا اینکه در فصل گرم هم گفته می گردد که شاید این ویروس از بین نرود، دیگر ما و همه مردم الان در این شرایط غبارآلود در همه جهان زندگی می کنیم.

رحیمی سام با اشاره به اینکه تا پیش از این مصر برای اجرای نمایشش در امسال بوده، گفت: امسال یک سری ایده تئاتری داشتم و اینکه خودم یک اثر را که از قبل تر گفته بودم به نام برای پدرم مردی که نمرد را از انتها نامه ارشدم نمایشنامه نموده و اجرا کنم.

وی همچنین گفت: حال امسال فرصتی پیش آمد که آن را آماده کنم که دیگر باید ببینیم شرایط به چه صورت می گردد. چند کار سینمایی هم در نوبت اکران داشتم که باید شرایط معین گردد.

رحیمی سام با اشاره به بازی اش در نمایش خانگی کرگدن گفت: این سریال هم در چند قسمت آینده به انتها می رسد جدا از ایراداتی که هر کاری ممکن است داشته باشد و این کار هم قطعا دارد، بازخورد این سریال بین مردم خوب بوده و شادمان هستم چرا که کوشش کردیم کاری متفاوت داشته باشیم.

وی در انتها گفت: این روز ها همه چیز مبهم و دلسرده کننده است مخصوصا برای هنرمندان که همینطوری هم مستعد افسردگی هستند من هم کار هایی که می کنم که دچار این عارضه در این روز ها نشوم مثلا ساعات خواب و بیدارم را تنظیم می کنم روز ها زودتر بیدار می شوم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای روز های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای روز های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید