بیگی: فقط ماندن در لیگ برتر نه، می خواهیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم، خیلی از تیم ها منتظر رأی استیناف هستند

به گزارش کتاب دینا، مدافع چپ تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت که مربیان و بازیکنان این تیم تنها به فکر ماندن در لیگ برتر نیستند و می خواهند موقعیتی بهتر در جدول پیدا نمایند.

بیگی: فقط ماندن در لیگ برتر نه، می خواهیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم، خیلی از تیم ها منتظر رأی استیناف هستند

سعید بیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کتاب دینا، درباره پیروزی تیمش برابر ماشین سازی گفت: با تعطیلی مسابقات لیگ برتر معمولاً کار همه تیم ها سخت می گردد و ما هم در این زمینه با سختی های خاصی روبه رو شدیم. البته در تعطیلات لیگ برتر اردوی خوبی داشتیم و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشتیم. بازی با ماشین سازی هم یکی از بازی های سخت تیم ما بود، چرا که آنها می خواستند با پیروزی در این بازی امیدهای شان را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه دارند. ماشین سازی انگیزه زیادی داشت، ولی خدا را شکر که توانستیم در بیرون از خانه یک برد مهم را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، تأکید کرد: شک نکنید که ما در لیگ برتر می مانیم و به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم. ما باید سه میلیون مازندرانی را شادمان کنیم و می دانیم که در بازی های آینده فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. امیدوارم این فرایند خوب را ادامه داده و بتوانیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم.

بیگی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به صادر نشدن حکم ملاقات سایپا - پیکان به وسیله کمیته استیناف، گفت: خیلی از تیم ها منتظر اعلام حکم هستند، ولی بهتر است من چیزی نگویم. فکر می کنم باید کمیته استیناف خیلی زود حکم می داد تا همه تیم ها تکلیف خودشان را بدانند.

مدافع چپ تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پیکان توضیح داد: پیکان جزو تیم های خوب لیگ است، ولی ما میزبان هستیم و برای اینکه بتوانیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم احتیاج مبرمی به گرفتن سه امتیاز داریم. امیدوارم در این بازی خانگی هم به برد برسیم و فرایند خوب مان را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیگی: فقط ماندن در لیگ برتر نه، می خواهیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم، خیلی از تیم ها منتظر رأی استیناف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی: فقط ماندن در لیگ برتر نه، می خواهیم موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم، خیلی از تیم ها منتظر رأی استیناف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید