توکلی: در جدول رتبه خاصی مدنظر ما نیست، سپاهان شانس اول قهرمانی است

به گزارش کتاب دینا، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می شود.

توکلی: در جدول رتبه خاصی مدنظر ما نیست، سپاهان شانس اول قهرمانی است

شاهین توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کتاب دینا، درباره تساوی خانگی تیمش برابر پیکان گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول نمایش بدی داشتیم و اصلاً خوب بازی نکردیم، ولی در نیمه دوم همه چیز عوض شد و با صحبت هایی که کادر فنی انجام داد فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. تیم حریف در این بازی موقعیت خاصی نداشت، ولی تیم ما چند فرصت خوب داشت و می توانستیم برنده شویم. تساوی برای ما راضی کننده نبود، ولی خدا را شکر که حداقل بازی باخته را با مساوی عوض کردیم. ما از زمان آمدن منصوریان شکست نخوردیم و امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار گرفتن در چه جایگاهی مدنظر آلومینیوم اراک واقع شده است، شرح داد: در جدول رتبه خاصی مدنظر ما نیست و نمی توان پیش بینی دقیقی هم انجام داد. تمام هدف ما این است که در بازی های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و در نهایت جایگاهی را به دست بیاوریم که باعث خوشحالی مردم اراک شود. فکر می کنم رتبه تک رقمی برای تیم ما خوب است.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟، گفت: رقابت پرسپولیس، سپاهان و استقلال واقعاً فشرده است و هر سه تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند. نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد، ولی من سپاهان را شانس اول قهرمانی می دانم و معتقدم که آنها تیم کامل تری هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توکلی: در جدول رتبه خاصی مدنظر ما نیست، سپاهان شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: در جدول رتبه خاصی مدنظر ما نیست، سپاهان شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید