تکلیف لیگ بسکتبال چهارشنبه تعیین می گردد، تعداد تیم ها قطعی نشده

به گزارش کتاب دینا، رامین طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه شورای برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال روز چهارشنبه به منظور تصمیم گیری نهایی در خصوص زمان بندی موارد مختلف پیرامون فصل جدید لیگ برتر تشکیل جلسه می دهد، تاکید نمود که در این نشست زمان شروع مسابقات مصوب می گردد اما در خصوص تعداد تیم های شرکت کننده نتیجه گیری مشخصی نخواهیم داشت.

تکلیف لیگ بسکتبال چهارشنبه تعیین می گردد، تعداد تیم ها قطعی نشده

وی با یادآوری اینکه پیش از این شهریورماه به عنوان زمان آغاز لیگ برتر معین شده بود، اعلام نمود: به خاطر موج دوم کرونا اما امکان آغاز مسابقات در این ماه را نداریم. بعضی از استان ها در شرایط قرمز یا هشدار قرار دارند طوریکه امکان برگزاری تمرین در این استان ها اصلاً میسر نیست. بر همین اساس بعضی از تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر هنوز پیروز به آغاز تمرینات شان نشده اند. به همین دلیل تصمیم به تعویق زمان آغاز مسابقات گرفتیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه قرار بر این است تا فصل جدید لیگ برتر از اواخر مهرماه آغاز گردد، اعلام نمود: در نشستی که چهارشنبه خواهیم داشت در خصوص زمان دقیق آغاز رقابت ها به جمع بندی می رسیم. تاریخی که در این نشست معین گردد، قطعی بوده و تغییر نمی کند.

طباطبایی ادامه داد: در این نشست همچنین در خصوص زمان بندی دیگر موارد مربوط به لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد. فدراسیون بسکتبال به 7 - 6 تیمی که از دسته اول متقاضی حضور در لیگ برتر شده اند، زمانی داده تا شرایط و استانداردهای لازم را مهیا نمایند. در این نشست در خصوص آخرین زمان مصوب برای این تیم ها تصمیم گیری می گردد تا بعد از آن نمایندگان فدراسیون برای بازدید و ارزیابی شرایط بتوانند اقدام لازم را داشته باشند.

به گفته وی، تصمیم گیری در خصوص زمان تسویه حساب تیم های بدهکار و متقاضی حضور در لیگ برتر دیگر موردی است که در نشست روز چهارشنبه مطرح می گردد تا در خصوص آن جمع بندی لازم حاصل گردد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید نمود: نماینده ورزشکاران، باشگاه ها، استان ها، کمیته ها و دپارتمان های درگیر با لیگ برتر و کارشناس خبره همراه با رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون از جمله افراد حاضر در نشست شورای برون مرزی خواهند بود.

طباطبایی همچنین در خصوص تعداد تیم های شرکت نماینده در فصل پیش روی لیگ برتر گفت: در این نشست هیچ تصمیم گیری در این زمینه نخواهیم داشت. 17 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نموده اند اما اینکه لیگ را با چه تعداد تیم آغاز کنیم، معین نیست. بعد از آنالیز شرایط تیم های دسته اول جمع بندی لازم حاصل می گردد.

وی همچنین در خصوص تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام که از اعلام آمادگی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر امتناع نموده اند، گفت: رایزنی های لازم را داشته ایم اما اینکه در نهایت مسئولان این تیم ها چه تصمیمی خواهند گرفت، معین نیست. ما از حضور همه تیم ها استقبال می کنیم اما متولی آنها نیستیم که بتوانیم به جای آنها تصمیم بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکلیف لیگ بسکتبال چهارشنبه تعیین می گردد، تعداد تیم ها قطعی نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف لیگ بسکتبال چهارشنبه تعیین می گردد، تعداد تیم ها قطعی نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید