حال و هوای مرکز کریسمس 2024 اروپا

به گزارش کتاب دینا، برنو در کشور چک از طریق هیئت داوران مسابقه مرکز کریسمس اروپا به عنوان جواهر خلاق کریسمس شناخته شده است.

حال و هوای مرکز کریسمس 2024 اروپا

کتاب دینا: برنو عنوان ارزنده مرکز کریسمس اروپا را در سال جاری به دست آورده است عنوانی که کیف در سال 2023 به خود اختصاص داده بود. هیئت داوران بین المللی که به طور خاص بر شهرهایی با بیش از 100000 ساکن در ترویج ارزش های مسیحی تمرکز دارند، سال جاری این افتخار را به برنو اعطا کردند.

به گزارش گروه ترجمه کتاب دینا ، در طول سال ها، جشن های کریسمس برنو از مرزهای محلی فراتر رفته است و نه تنها توجه ساکنان برنو، بلکه بازدیدکنندگان از منطقه ها مختلف چک و خارج از کشور را نیز جلب کرده است.

جشن های کریسمس برنو که از طریق هیئت داوران به عنوان جواهر خلاقانه کریسمس توصیف شد، به دلیل توانایی آنها در جذب گردشگران و به ارمغان آوردن مزایای اجتماعی و مالی قابل توجهی برای شهر شناخته شد.

مرکز کریسمس اروپا در وب سایت خود می نویسد: شهر برنو جواهر خلاقانه کریسمس است که از طریق آن شهر مجذوب کنندهیت توریستی و کریسمس خود را با پیامدهای مهم اجتماعی و خرد مالی بر بافت شهری شهر منتقل می کند.

بی تردید نمادین ترین ارزش ها همبستگی و تعهد قوی به میراث خود به عنوان نشانه ای از هویت جهانی است که یکی از جنبه هایی است که یونسکو نیز بر آن تاکید کرده است، به طوری که شهر برنو به عنوان مظهر نهایی فرهنگ خلاق شناخته می شود.

کریسمس در اروپا، به گفته برگزارکنندگان مرکز کریسمس، نشان دهنده اهمیت ویژه به ارزش هایی مانند یکپارچگی، مدارا، همزیستی و صلح است. در برنو، این فصل جشن همچنین دارای جنبه خیریه قوی است که با مضامین گسترده تر کریسمس هماهنگ است.

برای سال ها، برنو یک مرکز جشن بوده و بازارهای کریسمس میدان Svobody، Zelné trhu، و Moravské náměstí را تزیین کرده اند. سال جاری، شهر بازار جدیدی را در Moravské náměstí معرفی کرد. علاوه بر این، یک پیست یخ بیضی شکل مجذوب کننده، برای اولین بار برای شهر، به عنوان بخشی از جشن در بازارهای کریسمس سال جاری نصب شده است.

در کنار برنو، واترفورد در ایرلند به عنوان شهر اروپایی کریسمس 2024 نامگذاری شد و در شهرهای کمتر از 100000 نفر رسما این عنوان را کسب کرد. هیئت منصفه همچنین آلمانزا در اسپانیا را به عنوان شهری کریسمسی با کمترین جمعیت تشخیص داد.

برنو، شهری در جنوب شرقی جمهوری چک است و دومین شهر بزرگ این کشور به شمار میرود. جمعیت آن نیز با توجه به تعداد بالای مهاجران، پیوسته در حال رشد است.

این شهر یک محیط کاملا آرام و امن برای زندگی دارد؛ همچنین از تمام امکانات رفاهی یک شهر مدرن نظیر سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته و … برخوردار است. از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و فاصله آن با شهر پراگ؛ همچنین سایر مرکز های اروپای مرکزی نظیر وین بسیار نزدیک است.

منبع: توریسم آنلاین

به "حال و هوای مرکز کریسمس 2024 اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای مرکز کریسمس 2024 اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید