خشم آبی ها از اخراج سیلوا، دروازه بان آبی ها طرفداران را هیجان زده کرد!

به گزارش کتاب دینا، سید حسین حسینی در جریان نیمه اول بازی آبی پوشان مرکز مقابل پیکان چند واکنش قابل توجه داشت و این مساله باعث شد تا به شدت به وسیله طرفداران استقلال تشویق گردد.

خشم آبی ها از اخراج سیلوا، دروازه بان آبی ها طرفداران را هیجان زده کرد!

به گزارش کتاب دینا، در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها نیمه اول با تساوی بدون گل به انتها رسید.

نزدیک به 11 هزار نفر پیروز شدند به استادیوم آزادی بیایند و این بازی را از نزدیک دیدن نمایند.

در ترکیب ذخیره تیم فوتبال استقلال نام افرادی چون روزبه چشمی، وریا غفوری، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی دیده می گردد.

دیدنگران از شروع بازی با تشویق های خود، سعی در بالا بردن انگیزه بازیکنان استقلال داشتند تا این تیم بتواند در سریع ترین حالت ممکن بتواند به گل برسد.

سید حسین حسینی در جریان بازی چند واکنش قابل توجه داشت و این مساله باعث شد تا به شدت به وسیله طرفداران استقلال تشویق گردد.

عملکرد داوری در این بازی به صورت ویژه ای زیر نظر حاضران استادیوم بود و هر تصمیم او واکنش دیدنگران را به همراه داشت.

مجتبی حسینی و فرهاد مجیدی در طول بازی کنار خط بودند تا تیم شان را با ذکر نکات مد نظر خود راهنمایی نمایند.

سرمربی پیکان در جریان بازی اعتراض زیادی به داور مسابقه داشت و این اعتراض حتی به کادر فنی پیکان نیز کشیده شد و دقایقی از بازی با این مساله سپری شد.

در دقیقه 22، طرفداران استقلال یاد مرحوم پورحیدری را در استادیوم زنده نگه داشتند.

در دقیقه 34 بازی و در موقعیتی نزدیک به محوطه کادر فنی استقلال، خطا به نفع تیم پیکان اعلام شد. این مساله باعث شد تا بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان آبی ها واکنش نشان دهد و نسبت به تصمیم داور اعتراض کند. در ادامه با دخالت فرهاد مجیدی و بیژن طاهری، خشم غلامپور فروکش کرد.

در دقیقه 41 بازی، رافائل سیلوا با خطای روی بازیکن تیم پیکان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخرج شد. این مساله، واکنش و اعتراض شدید طرفداران استقلال را به همراه داشت و حتی کادر فنی استقلال هم نسبت به این اتفاق و تصمیم داور متعجب بود. پس از اخراج سیلوا، روزبه چشمی خود را گرم کرد تا خلاء دفاعی استقلال را پس از این اخراج پوشش دهد و به میدان برود.

در دقایق تلف شده نیمه اول، رضا ایمانی با برخورد به بازیکن استقلال دچار مصدومیت شدیدی شد و باعث شد تا کادر پزشکی پیکان به زمین بیاید و این بازی را مداوا کند. این بازیکن برای ادامه درمان خود با برانکارد از زمین خارج شد.

پس از انتها بازی در نیمه اول، طرفداران استقلال بازهم به داوری اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خشم آبی ها از اخراج سیلوا، دروازه بان آبی ها طرفداران را هیجان زده کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم آبی ها از اخراج سیلوا، دروازه بان آبی ها طرفداران را هیجان زده کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید