در نیم فصل در پی ترمیم تیم هستیم، تعطیلی لیگ حرفه ای نبود

به گزارش کتاب دینا، بزرگ جزیده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط و شرایط تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: بر خلاف میل باطنی ام بنا به درخواست های زیاد به تیم گنبد ملحق شدم. تیم شرایط خوبی نداشت اما در نهایت توانستیم آن را از قعر جدول خارج کنیم.

در نیم فصل در پی ترمیم تیم هستیم، تعطیلی لیگ حرفه ای نبود

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: متاسفانه در پست سرعتی زن دستمان به شدت خالی است. در این پست آسیب دیدگی جدی داریم و نمی دانیم طی چند روز آینده شرایط بازیکنمان بهبود خواهد یافت یا خیر. مجبور هستیم تا نیم فصل این شرایط را مدیریت کنیم.

وی درباره تعطیلی لیگ نیز تاکید نمود: تعطیلی مسابقات حرفه ای نبود. می توانستند لیگ را ادامه دهند و فقط بازی های سیرجان لغو گردد. متاسفانه زمانی که می خواهند مسابقات لیگ را شروع نمایند تعیین نیست چه تعداد تیمی در رقابت ها حضور دارد. ای کاش از همان ابتدای سال شرایط لیگ را به خوبی برنامه ریزی نمایند و تا 10 سال آینده با همین شیوه کار را پیش ببرند.

جزیده گفت: مسابقات مرتب دچار تغییرات می گردد و در اوج رقابت ها، لیگ را تعطیل می نمایند. 4 روز به تیم استراحت دادیم. پس از آن تمرینات را شروع کردیم. در حال حاضر مسائل در پست سرعتی زن است. امیدوارم بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم تا در نیم فصل با برگزاری جلسه بتوانیم تیم را ترمیم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در نیم فصل در پی ترمیم تیم هستیم، تعطیلی لیگ حرفه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نیم فصل در پی ترمیم تیم هستیم، تعطیلی لیگ حرفه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید