شربیانی:تعیین نبودن زمان انتها طرح های شهری جفا به مردم است

به گزارش کتاب دینا، رییس شورای شهرستان ری و عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی توان مردم را از سال 98 به 1400 و از آن به زمان نا معین دیگری ارجاع داد، معطل نگه داشتن مردم باعث ناامیدی و بدبینی به عملکرد مسئولین میشود.

شربیانی:تعیین نبودن زمان انتها طرح های شهری جفا به مردم است

به گزارش گروه اجتماعی کتاب دینا، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پنجاه و هشتمین جلسه ستاد خدمات و زیرساخت بازآفرینی تهران در سازمان نوسازی شهرتهران با موضوع آنالیز مقدار پیشرفت مصوبات کمیته در منطقه 20 با حضور جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران برگزار گردید.

شربیانی در این جلسه بر ضرورت پیگیری مصوبات دبیرخانه ستاد بازآفرینی تاکید نمود و گفت: هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی با زمان بندی معین جهت برطرف هرچه سریع تر مسائل مردم و محلات بویژه منطقه 20 از جمله مواردی است که باید به صورت ویژه پیگیری گردد.

وی اضافه نمود: مسائل و معضلات محله عباس آباد و تقی آباد در لوله گذاری و سرپوشیده کردن کانال فاضلاب و هم لزوم تشکیل جلسه با آبفای منطقه و معین کردن دلایل عدم اجرای پروژه هم از جمله مواردی است که باید پیگیری گردد.

شربیانی در ادامه با بیان اینکه معین نبودن زمان خاتمه طرح ها جفا به مردم است گفت: نمی توان مردم را از سال 98 به 1400 و از آن به زمان نا معین دیگری ارجاع داد، معطل نگه داشتن مردم باعث ناامیدی و بدبینی به عملکرد مسئولین می گردد.

رییس شورای شهرستان ری با اشاره به بعضی از معضلات، گفت: ضرورت جا به جایی تیر های برق که به علت قرارگرفتن در محل عبور مرور مردم باعث مسائل برای شهروندان شده و البته در مواقع بحران هم قطعا چالشی برای خدمات شهری خواهد بود. حدود 77 تیربرق در منطقه 20 در محل عبور مرور قراردارد که هرچه سریع تر باید مشخص تکلیف گردد.

شربیانی اطلاع داد: پیرو همین موضوع مقرر شد هفته آینده یک جلسه ویژه در خصوص محله عباس آباد با حضور معاون محترم استاندار تهران و شهردار منطقه 20 و حضور اینجانب در استانداری تهران برگزار گردد تا هرچه سریع تر یک زمان دقیق برای خاتمه این طرح ها معین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شربیانی:تعیین نبودن زمان انتها طرح های شهری جفا به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شربیانی:تعیین نبودن زمان انتها طرح های شهری جفا به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید