عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد

به گزارش کتاب دینا، با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و دکتر همتی استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد.

عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد

به گزارش کتاب دینا، با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و دکتر همتی استاندار هرمزگان، عصر پنجشنبه عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد. این شهرک آموزشی در قالب 10 فضای اموزشی 12 کلاسه شامل پنج فضای آموزشی دخترانه و پنج فضای آموزشی پسرانه طراحی شده است و بیش از سه هزار و500 نفر از دانش آموزان امکان استفاده از این فضا را دارند و می تواند کمبود فضای آموزشی در شهرک پیامبراعظم (ص) را جبران کند.

زمین این شهرک آموزشی نیز به مساحت 20 هکتار با تاکید دکتر همتی استاندار هرمزگان به صورت رایگان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته که با توجه به کاربری های مختلف درنظر گرفته شده برای این زمین، امکان تأمین منابع اقتصادی برای نگهداری اماکن این مجموعه از محل پلان های تجاری طراحی شده در فضای بیرونی این مجموعه نیز وجود دارد.

این شهرک آموزشی همچنین با توجه به معیارهای مطرح شده در سند تحول بنیادین که بر متمرکز کردن فضای آموزشی تأکید دارد طراحی شده و امکان دسترسی به فضاهای ورزشی، خدماتی و فرهنگی برای تمام مدارس در قسمت مرکزی سایت فراهم شده است.

عملیات اجرابی نخستین مدرسه نیز با تأکید استاندار هرمزگان و تأمین اقتصادی 100درصدی پروژه از سوی شرکت فولاد هرمزگان در مساحت 2هزار و500 متر مربع شروع شده است.

مساحت فضای آموزشی این شهرک 25هزار متر مربع و فضای خدماتی، اداری ، فرهنگ سرا و درمانگاه فرهنگیان نیز در مجموع 15هزار متر مربع مساحت دارد.

این شهرک آموزشی با مشارکت 50درصدی خیران و مشارکت 50درصدی سازمان نوسازی احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید