محدودیت ها تا انتها کرونا ادامه دارد

به گزارش کتاب دینا، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: محدودیت های کرونایی با توجه به میزان بستری های کرونا در شهر ها تغییر می نماید و تا سرانجام کرونا ادامه دارد.

محدودیت ها تا انتها کرونا ادامه دارد

به گزارش کتاب دینا، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در تبادل نظر با اشگاه کتاب دینا جوان با اشاره به دستاوردهای محدودیت های کرونایی اعمال شده و همکاری مردم اظهار کرد: با انجام اقدامات خوب و همکاری مناسب دستگاه های مختلف در زمینه مقابله با بیماری کرونا به دستاوردهای بزرگی دست پیدا نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه ما از مردم درخواست داریم که در زمینه رعایت دستورالعمل ها و بهداشت فردی همکاری بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشند، اعلام کرد: در حال حاضر محدودیت های اعمال شده بر اساس مصوبات ستاد ملی کروناست و این محدودیت ها بنا بر گفته رئیس جمهور تا انتها کرونا با ما خواهد بود.

حریرچی اضافه کرد: در حال حاضر افزایش یا کاهش محدودیت ها بستگی به شرایط شهرها از لحاظ میزان بستری های ناشی از کرونا دارد و اگر مردم دستورالعمل ها را به طور دقیق رعایت نمایند، شرایط شهرهای نارنجی به زرد تبدیل خواهد شد و محدودیت ها تغییر خواهد نمود و اگر میزان بستری ها افزایش پیدا کند شهر نارنجی به قرمز تبدیل خواهد شد و به طور اتوماتیک محدودیت ها افزایش پیدا می نماید.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: از بیماران غیر کرونایی درخواست داریم که مراجعه خود را به پزشکان و مراکز درمانی را به تاخیر نیندازند تا مسئله ای برای بیماران زمینه ای مانند مبتلایان به سرطان، فشار خون و دیابت ایجاد نشود.

وی تاکید نمود: در مراکز بهداشتی و حتی بیمارستان های دولتی، محل تردد بیماران عادی و مراجعه نمایندگان به مراکز درمانی با بیماران کرونایی جدا شده است و افراد بدون هیچ دغدغه ای به پزشک مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "محدودیت ها تا انتها کرونا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ها تا انتها کرونا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید