مربی استقلال دستیار استراماچونی شد

به گزارش کتاب دینا، مربی ـ آنالیزور تیم فوتبال استقلال به علت پیشنهاد آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه قطر از جمع آبی پوشان جدا شد.

مربی استقلال دستیار استراماچونی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی کتاب دینا، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال استقلال که به تازگی راهنمایی الغرافه قطر را به عهده گرفته است، خواهان حضور یوسف دانشیار مربی ـ آنالیزور فعلی استقلال در تیم جدیدش شده است.

دانشیار که فصل گذشته در کادر فنی استراماچونی در استقلال حضور داشت، با تأیید این خبر به کتاب دینا گفت: بحث پیشنهاد استراماچونی به من را به فرهاد مجیدی سرمربی استقلال انتقال دادم. ایشان لطف کرد و گفت مخالفتی ندارد و اگر باعث پیشرفتم خواهد شد، اجازه جدایی خواهد داد. امروز هم برای آخرین بار در تمرین استقلال شرکت می کنم و سپس به کادر فنی استراماچونی اضافه می شوم.

وی در خصوص بحث پیشنهاد استراماچونی به مسئولان الغرافه برای جذب علی کریمی و مهدی قایدی توضیح داد: استراماچونی کریمی را می خواهد، اما در خصوص قایدی یا دیگر بازیکنان اطلاعی ندارم. قایدی از خیلی از تیم ها پیشنهاد دارد، اما نمی دانم در فهرست الغرافه هست یا نه.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا استراماچونی همچنان پیگیر شرایط استقلال است یا نه، گفت: وقتی تیم نتیجه می گرفت و پیروز می شد، ایشان تبریک می گفت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی استقلال دستیار استراماچونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلال دستیار استراماچونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید