معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن، عضویت 2 مدیر صنعتی در هیئت مدیره

به گزارش کتاب دینا، در مراسم معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن 2 عضو تازه هیئت مدیره این باشگاه نیز معرفی شدند.

معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن، عضویت 2 مدیر صنعتی در هیئت مدیره

به گزارش کتاب دینا، مراسم معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن صبح امروز (چهارشنبه) در محل باشگاه برگزار گردید و علی احسانی از امروز رسماً کار خود را به عنوان مدیرعامل تازه این باشگاه شروع کرد.

مرتضی یزدخواستی عضو هیئت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن در این مراسم با توجه به شرایط خوب تیم های باشگاه اشاره نمود و گفت: آرامشی که امروز در باشگاه حاکم شده، نتیجه کار کارشناسی اجرا شده است. تصورم بر این است که امروز از دغدغه های گذشته فاصله گرفتیم و از حواشی دور شدیم. ما هنوز در ابتدای راه هستیم و برنامه روشنی برای آینده داریم.

عضو هیئت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن به تغییر در هیئت مدیره باشگاه نیز اشاره و اظهار کرد: با تصمیم های اجرا شده دو نفر از مدیران ارشد شرکت سهامی ذوب آهن به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه شدند تا بتوانیم به پیشبرد اهداف باشگاه یاری بیشتری نمایند.

وی گفت: این تغییر هیئت مدیره جهت داری شکل گرفته و راستا درستی را انتخاب کردیم تا دست به دست هم شرایط بهتری برای ذوب آهن رقم بخورد.

یزدخواستی با اشاره به فهرست 12 نفره کاندیدای مدیریت باشگاه ذوب آهن گفت: علی احسانی با توجه به سوابق و برنامه ها به عنوان مدیرعامل تازه انتخاب شد و ما این انتخاب را به فال نیک می گیریم تا شروعگر راستا تازهی باشیم.

این عضو هیئت مدیره کارخانه ذوب آهن از مدیریت تازه باشگاه، خواهان نگاه عمیق تر به ورزش بانوان، توجه به تیم های آموزشگاه، توجه به معیشت پرسنلی و انجام طرح طبقه بندی مشاغل و برقراری انضباط اقتصادی، اداری شد.

علی احسانی نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: با حمایت هایی که از سوی هیئت مدیره و کارخانه اجرا شده، روزهای خوبی در انتظار باشگاه خواهد بود. ما نیازمند تغییر دیدگاه هستیم و برای پایدار بودن و حرکت رو به جلو باید تفکر خود را تغییر بدهیم.

وی اضافه کرد: با توانمندی هایی که در مجموعه باشگاه وجود دارد در راستا پیشرفت گام برخواهیم داشت.

فرشاد دادفر سرپرست پیشین ذوب آهن نیز با تشکر از حمایت های شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و هیئت مدیره باشگاه گفت: با توجه به شرایط باشگاه از اینجانب خواسته شد مدتی سرپرستی باشگاه را برعهده داشته باشم که امیدوارم توانسته باشم در این مدت کوتاه نقش خود را بخوبی ایفا نموده باشم. باشگاه ذوب آهن هم از نظر سخت افزاری و هم نیروها پتانسیل های بسیار خوبی دارد که ضروری است به کارگرفته گردد.

در این مراسم بعلاوه ابراهیم علیخانی، مدیر اقتصادی کارخانه و مهندس نصیری، مدیر ارشد بهره برداری شرکت ذوب آهن به عنوان اعضای تازه هیئت مدیره معرفی شدند و از کوشش های فرشاد دادفر که مدتی به عنوان سرپرست اداره باشگاه را بر عهده داشت، قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن، عضویت 2 مدیر صنعتی در هیئت مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه مدیرعامل تازه باشگاه ذوب آهن، عضویت 2 مدیر صنعتی در هیئت مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید