مهاجم چین: از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی محروم شدیم

به گزارش کتاب دینا، مهاجم باشگاه اسپانیول و تیم ملی فوتبال چین از عدم میزبانی کشورش در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

مهاجم چین: از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی محروم شدیم

به گزارش کتاب دینا و به نقل از خبرگزای شینهوای چین، وو لی معتقد است محدودیت های دولت چین در دوره همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده تا تیم ملی فوتبال این کشور از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی 2022 محروم گردد.

تیم ملی فوتبال چین به علت محدودیت های قرنطینه برای مسافران خارجی این کشور تا به امروز نتوانسته در خانه از حریفانش در گروه B جام جهانی 2022 در قاره آسیا میزبانی کند. چین مجبور شد دیدارهای خانگی اش را در کشورهای امارات و قطر برگزار کند.

وو لی، مهاجم کلیدی تیم ملی چین گفت: ما مزیت بازی خانگی با حضور طرفداران مان را از دست دادیم. در واقع از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی 2022 محروم شدیم. از اینکه نتوانستیم در خانه بازی کنیم بسیار ناامید هستیم. با این وجود همچنان روی انجام بازی های خوب تمرکز کنیم. تیم مان تحت فشار بسیار زیادی واقع شده است اما باید به صورت حرفه ای با این موضوع کنار بیاییم. اکنون هم زمان صحبت کردن درباره حریفان چین نیست و باید برای پیروزی مبارزه کنیم.

در جدول رده بندی گروه B عربستان با 12 امتیاز صدرنشین است. استرالیای 9 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. عمان و ژاپن با امتیاز 6 رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. چین 3 امتیازی و ویتنام بدون امتیاز هم پنجم و ششم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهاجم چین: از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی محروم شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم چین: از یک سلاح مهم برای صعود به جام جهانی محروم شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید