مهار کرونا در گِرو ایمنی کُل جامعه است

به گزارش کتاب دینا، خبرنگاران/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کنترل و مهار شیوع بیماری کووید19 را در گرو ایمنی کُل اقشار جامعه دانست و گفت: این موضوع، اهمیت حضور و مشارکت تمام مردم در اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی برای افزایش سطح ایمنی در جامعه را نشان می دهد.

مهار کرونا در گِرو ایمنی کُل جامعه است

عبدالرسول همتی شنبه 17 مهرماه در نشست ستاد روزانه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر مشارکت تمام مردم استان در راستای اجرای کامل برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، تاکید نمود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: مردم فارس به ویژه کسانی که تا به امروز برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده اند، بدون توجه به بعضی شایعات برای تزریق واکسن کرونا به مراکز معین شده مراجعه نمایند.

همتی بعلاوه آمار ورودی بیماران کرونا به بیمارستان های استان را قابل توجه خواند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار واکسیناسیون علیه کروناویروس را مهمترین عامل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 دانست.

به گزارش کتاب دینا، آنالیز فرایند اجرای واکسیناسیون در فارس، اندازه ابتلا در نقاط مختلف استان، شرایط بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان، اندازه مراجعه به مراکز 16 ساعته استان، آمار ماموریت های کرونایی مجموعه اورژانس استان و آمار بهبودیافتگان کرونا از دیگر محورهای مورد آنالیز در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهار کرونا در گِرو ایمنی کُل جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار کرونا در گِرو ایمنی کُل جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید