ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش کتاب دینا، تصور کنید چندین دستگاه در خانه دارید که باید به اینترنت با VPN وصل شوند؛ مانند تلویزیون، کنسول بازی، دستگاه های اینترنت اشیا، بلندگوی هوشمند و … ولی نمی خواهید گوشی تلفن همراه شما نیز به اینترنت دارای VPN وصل باشد.

ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟

این یک مشکل بزرگ برای کاربرانی است که روی روتر و مودم VPN نصب می کنند. وقتی شما روی یک مودم یا روتر، وی پی ان نصب می کنید؛ تمام دستگاه هایی که به این مودم یا روتر وصل می شوند؛ از اینترنت VPN استفاده می کنند و دیگر نیازی نیست که برای هر دستگاه یک VPN ست شود. در واقع، مزیت بزرگ نصب و ست کردن VPN روی روتر همین نکته است.

بیشتر بخوانید:

اما از آن سو، نصب VPN روی مودم و روتر باعث می شود که همه دستگاه ها خواه یا ناخواه به وی پی ان وصل شوند و اگر شما می خواهید سایتی باز کنید که نباید با اینترنت وی پی ان باشد؛ به مشکل برمی خورید.

VPN Fusion چیست؟

قابلیت بسیار مجذوب کننده Multiple VPN یا VPN Fusion در و روترهای پرچم دار ایسوس برای حل این مشکل ارائه شده است. ویژگی که تقریبا بی نظیر و منحصربه فرد است و شما روی روتر یا مودمی از برندهای دیگر دنیا مشاهده نمی کنید.

VPN Fusion به شما اجازه می دهد روی روتر یک VPN نصب کنید ولی یک یا دو دستگاه را از آن مجزا کرده و به روتر ایسوس بگویید که این دستگاه ها به اینترنت معمولی و بدون VPN وصل شوند.

بیشتر بخوانید:

دقیقا سناریویی که می شود با VPN Fusion پیاده سازی کرد؛ به این شکل است که همه دستگاه های شما از کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تلویزیون، کنسول بازی، بلندگوی هوشمند و … به روتر وصل شوند و مستقیما از اینترنت دارای وی پی ان استفاده کنند ولی اسمارت فون خود را مجزا کنید و این گوشی هم به روتر ایسوس وصل شود ولی اینترنت معمولی داشته باشد تا بتوانید هر سایت و سرویس داخلی را باز کنید.

در پنل روترهای گیمینگ و حرفه ای پرچم دار ایسوس و در بخش VPN، گزینه هایی برای تعریف اینترنت های VPN و غیر VPN وجود دارد. شما می توانید یک لینک و تونل نو با استفاده از آدرس مک و آدرس آی پی دستگاهی تعریف کنید که باید اینترنت معمولی دریافت کند و تنظیمات VPN روی آن اعمال نشود.

روترهایی که از VPN Fusion پشتیبانی می کنند؟

روترهای زیر از ایسوس دارای ویژگی VPN Fusion هستند:

ROG Strix AX5400

TUF Gaming AX5400

ROG Rapture GT-AX6000

ROG Rapture GT-AXE16000

ROG Rapture GT-AX11000 PRO

ROG Rapture GT-AX6000

ROG STRIX GS-AX3000

ROG Rapture GT-AXE11000

ROG Rapture GT-AX11000

ROG Rapture GT-AC5300

ROG Rapture GT-AC2900

تقریبا تمام روترهای برند ROG ایسوس از قابلیت VPN Fusion پشتیبانی می کنند. در میان ، روترهای ایسوس کامل ترین از هر نظر هستند و معمولا تنظیمات و گزینه های زیادی برای انعطاف پذیری بیشتر به کاربران می دهند.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید