چشمک خودروی برقی 2022 EQE به بازار جهانی خودرو

به گزارش کتاب دینا، شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز در کنفرانس IAA Mobility از جدیدترین سدان برقی خود رونمایی کرد که قابلیت های منحصر به فردی دارد.

چشمک خودروی برقی 2022 EQE به بازار جهانی خودرو

به گزارش خبرنگار ، به نقل از gizmochina، مرسدس بنز سدان های برقی نو خود را به نمایش گذاشت، این خودرو های مجهز و لوکس قرار است سال آینده به بازار عرضه شوند. این شرکت تلاش می کند خط تولید تمام الکتریکی خود را تا سال 2030 به بهترین شکل تجهیز کرده و خودرو های با کیفیتی را ارائه کند. در آوریل امسال، این خودروساز آلمانی از سدان برقی EQS رونمایی کرد. همچنین مدل 2022 AMG SL Roadster را معرفی کرد که از ویژگی های چشمگیر آن، صفحه نمایش لمسی پیشرفته است.

این شرکت اکنون در کنفرانس IAA Mobility 2021 از یک اتومبیل منحصر به فرد به نام سدان برقی 2022 EQE رونمایی کرد. از EV نو این کمپانی در کنار سایر EV ها و نسخه های Maybach EQS، SUV کامپکت EQB و EQG، به نام یک کانسپت برقی G-Wagen، یاد می شود. EQE یک نسخه فشرده تر از EQS است که بر روی پلتفرم مشابه ساخته شده است. طول آن 3.5 اینچ کوتاهتر از EQS است. احتمالا قیمت آن هم کمتر از EQS خواهد بود.

یکی از ویژگی های مشابه این مدل با EQS، صفحه نمایش چشمگیر و همه جانبه است. فرمان جلو هم به نام آپشن نو در دسترس است که باعث می شود بتوانید در فضایی تنگ به راحتی پارک کنید. مدل اصلی دارای یک باتری 90Wh است که با شارژ کامل، این خودرو 660 کیلومتر مسافت را طی می کند. همچنین قدرت آن از 516 اسب بخار در EQS کمتر و 288 اسب بخار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چشمک خودروی برقی 2022 EQE به بازار جهانی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمک خودروی برقی 2022 EQE به بازار جهانی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید