چگونه بدون بو کشیدن عطر خریداری کنید؟

به گزارش کتاب دینا، کارلوس بنیام که از مشهورترین عطرسازان آمریکایی و از کهنه کاران صنعت عطر است و اغلب اوقات با عطرهایش تجربه هایی فراتر از مرزهای صنعت عطرسازی را به ارمغان می آورد، معتقد است که عطرسازی با بو کشیدن آغاز می گردد.

چگونه بدون بو کشیدن عطر خریداری کنید؟

دماغ، اسلحه پرفیومرها

از رایحه آشپزخانه چوبی مادربزرگ با کلوچه های معطر و عطر دارچین روی شله زرد گرفته تا بوی هلو، پرتقال و عطر گل شمعدانی همه نت هایی از رایحه ها درون خود دارند که در دست پرفیومرها یا عطرسازان تبدیل به عطرهای ماندگاری می گردد. نمونه اجزای معروف ترین عطرهای دنیا آنچنان هم از ما دور نیستند.

امروزه آتش اشتیاق خرید آنلاین نیز به همه سرایت نموده است. شما در رختخواب سفارش خرید خود را آنالیز می کنید و بدون آنکه احتیاجی به حضور در میان شلوغی جمعیت داشته باشید، همه مدل های یک محصول را مقایسه می کنید. منتهی گاهی آنچه که خرید نموده اید مطابق انتظار شما نیست. این ماجرا در خصوص عطرها بسیار احتمال دارد؛ چرا که به نظر می رسد بدون بو کردن عطر، خرید آن سخت یا حتی غیرممکن باشد؛ اما برای همه اینها راهکار یگانه و موثری وجود دارد و آن شناختن اصولی عطرها است.

خرید عطر بدون بو کردن

با درک جزئیات عطر می دانید برای چه چیزی هزینه می کنید. دوست دارید پول شما صرف خرید اسانس های نایاب و رزین یا مولکول های با ارزش صنعتی گردد، یا تحت تاثیر یک کمپین تبلیغاتی تنها یک شیشه بسیار زیبای عطر را بخرید.

شاید به شما بگویند تفاوت بین عطر، ادو تویلت و ادکلن، ادو پرفیوم نتیجه تفاوت غلظت های روغن معطر است؛ ولی این همه داستان عطرها نیست. برای شناخت بهترین عطرها و استفاده هوشمندانه از آنها باید به سراغ جایی بروید که کارشناس خبره شخصیت و ذات هر عطر و هماهنگی آنها با شخصیت و سبک های مختلف زندگی افراد را بشناسد.

مثلا کلمنت گواری، برای القای حس انرژی و نشاط زنانه از ترنج و رز خلیج یا توت صورتی، و برای انتقال حس غیر قابل پیش بینی بودن از نت های توت سیاه در ساخت یک عطر زنانه بهره برد. کلمنت گواری نیز از پرفیومرهای برجسته دنیا است و در طول زندگی خود عطرهای شگفت انگیزی برای برندهای تخصصی مد همانند پرادا، آرمانی، هررا و آلفا مونته (آلفا مونته) که در دنیا شهره هستند، ساخته است.

نت های عطر چگونه عمل می نمایند؟

اگر رایحه یک عطر با ظرافت خاصی شما را به یاد باغ های سیب می اندازد؛ پس از زیرنت ها مرکبات مثل سیب در آن استفاده شده است. پرفیومرها در عطرها، انواع نت ها حتی ادویه های مانند انیسون ستاره ای تا دارچین اضافه می نمایند تا تجربه رایحه یک عطر برای شما به یک شگفتی فراموش نشدنی تبدیل گردد.

نه تنها گیاهان؛ بلکه حیوانات نیز از نهنگ عنبر تا آهوی ختنی و حتی زنبورها از منابع ساخت نت های عطر هستند. البته فناوری عطرسازی مدرن نیز به ما اجازه می دهد که مواد معطر مصنوعی را نیز به رایحه عطر اضافه کنیم. مواد مصنوعی علاوه بر کاهش تجربه نت های نو، برای کسانی که آلرژی خاصی دارند بی خطر هستند و می توانند در کاهش قیمت عطر نیز مؤثر باشند. از سویی نت ها در محصولات دیگر نیز استفاده می گردد، برای همین است که گاهی بوی یک شامپو برای شما تداعی نماینده خاطرات جالبی است.

چگونه نت ها را به خاطر بسپاریم؟

وقتی یک عطر خوب باشد چه پنج ثانیه، چه پنچ ساعت بعد که آن را بو کنید از آن لذت خواهید برد و قلب شما را تسخیر خواهد نمود و این وابسته به هماهنگی عطر با شخصیت و سبک زندگی شما دارد. اگر تا کنون متوجه شدید کدام عطر را می پسندید با مراجعه به اطلاعات عطر درباره نت های آن تحقیق کنید. حتی با مشاوره با کارشناسان فروش می توانید به جزئیات بیشتر و دقیق تری برسید.

هر نت یا بویی شما را به نحوی تحریک می نماید. هر چقدر در این کار تمرین کنید خرید عطر بدون بو کشیدن آسان تر می گردد. تکنیک عطر ساز برجسته کارلوس بنیام نیز در این جهت به شما یاری خواهد نمود. وقتی به بوها به ویژه بوهای انتزاعی می رسید، به آنها برچسب بزنید. بنابراین اگر بوی خاصی را تجربه کردید یک نام برای آن انتخاب کنید، شاید این بو شبیه بوی اتاق مادربزرگ شما باشد یا چوب خانه جنگلی، از این طریق بوها را به خاطر خود می سپارید و با آنها رابطه عمیق تری برقرار می کنید.

مرجع حرفه ای معرفی بهترین عطرهای دنیا

اما برای تکمیل حلقه خرید عطر بدون بو کردن، احتیاج به استفاده از یک مرجع حرفه ای برای معرفی بهترین عطرهای دنیا دارید. همه این اطلاعات مربوط به کیفیت عطر و سبک زندگی، به همراه کیفیت عالی و تضمینی محصول را می توانید در سایت آلفا مونته بیابید.

سایت آلفا مونته شیوه معرفی عالی و روشنی از نت ها برای محصولات این برند دنیای دارد و نکته مجذوب کننده آن معرفی عطرها براساس تجربه های مشتریان است. اصالت عطرهای فروشگاه آلفا مونته خیال شما را از پرداخت هزینه بی فایده برای عطرهای فیک یا غیراورجینال نیز راحت می نماید. در حقیقت سایت آلفا مونته یک راهنمای عالی و مناسب برای ورود حرفه ای به دنیای عطرها و نماینده برند دنیای آلفا مونته است.

منبع: ایرنا زندگی

به "چگونه بدون بو کشیدن عطر خریداری کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بدون بو کشیدن عطر خریداری کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید