20 مدل موی مناسب برای افراد دارای عقب رفتگی خط رویش مو

به گزارش کتاب دینا، ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که در حال تاس شدن هستید. تائید این مساله نخستین گام غلبه بر آن است. پس از پذیرفتن می توان به مقابله با از دست دادن موها و پیدا کردن بهترین روش برای داشتن ظاهر زیبا پرداخت. در این مطلب به بررسی بهترین مدل های مو برای خط رویش موی عقب رفته که باعث جوان نگه داشتن ظاهر هم می شود را معرفی کرده ایم.

20 مدل موی مناسب برای افراد دارای عقب رفتگی خط رویش مو

1.تراشیدن کامل سر

یکی از موثرترین روش ها برای مقابله با خط رویش موی عقب رفته تراشیدن کامل موی سر است. این ظاهر ممکن است برای همه مناسب نباشد و تنها پس از اینکه سر خود را به صورت کامل تراشیدید این مساله مشخص می شود. اگرچه در صورتی که شکل سرتان مکمل صورتتان باشد و بتوانید با اعتماد به نفس ظاهر تاس را بپذیرید به استایل خاص شما تبدیل می شود.

2. باز کات

باز کات جایگزین بلندتری برای تراشیدن کامل موی سر است. این مدل مو یک مدل نظامی کلاسیک است که برای کم حجم کردن موها مناسب بوده و به محافظت بسیار کمی نیاز دارد. علاوه بر این بازکات می تواند ویژگی های صورت را با تغییر توجه از خط رویش مو به خط ابرو برجسته تر سازد.

3. فاکس هاوک

فاکس هاوک مدل مویی است که محبوبیت بسکمک دارد. این مدل مو توجه را به سمت مرکز خط رویش مو جلب کرده و از طول برش مو به نفع آن استفاده کرده و توجه را از خط رویش موی عقب رفته دور می کند.

4. کامب اور

مدل موی کامب اور بدون توجه به ریزش مو یا داشتن موی پر پشت محبوبیت بسیار زیادی در بین آقایان دارد. این مدل از خط رویش موی عقب رفته به عنوان یک خط طبیعی تقسیم استفاده کرده و باعث می شود موها حجیم تر و متراکم تر به نظر برسند. این تکنیک ظاهر موها را بهبود داده و یک انتخاب محبوب برای آقایانی است که در پی ظاهر کلاسیک و مرتب هستند.

5. رگیولیشن

مدل موی رگیولیشن مدلی است که از مدل نظامی الهام گرفته شده اما بلندی بیشتری دارد. این مدل کناره های بلندتری دارد که با قیچی کوتاه شده اند تا ظاهر کلاسیکی ایجاد شود. موها با یک قسمت مشخص شده به سمت بالا شانه می شوند و خط رویش مو به عنوان یک عنصر متمایزکننده مدل مو به کار می رود. مشابه مدل کامب اور، مدل رگیولیشن هم به پنهان کردن خط رویش مو کمک می کند.

6. مدل موی بلندتر

در صورتی که موی ضخیمی دارید که شروع به عقب روی کرده است می توانید مدل موی بلندتری را انتخاب کنید. مدل موی بلندتر این فایده را دارد که قسمت بالای شقیقه ها که نشانه های زودرس عقب روی خط رویش مو ممکن است مشخص شود را پنهان می کند. اگرچه نقطه قابل توجه این است که همه آقایان نمی توانند و نباید مدل موی بلندتر را انتخاب کنند. البته با داشتن احساس درستی از استایل، انتخاب مدل موی بلندتر می تواند باعث شود که جوان تر به نظر برسید.

7. مدل موی کوتاه به هم ریخته

داشتن مدل موی کوتاه انعطاف پذیری داشتن بلندی موی کنترل شده و در عین حال ایجاد ظاهر به هم ریخته را فراهم می کند. به هم ریختگی موی کوتاه به پنهان کردن خط رویش موی عقب رفته کمک می کند.

8. های فید

مدل موی برجسته دیگر برای خط رویش موی عقب رفته، مدل موی عای فید است. با کوتاه کردن کناره ها و محو کردن بلندی از پایین به سمت بالا می توانید مدل به نظر رسیدن خط رویش موی خود را کنترل کنید. های فید توجه را از خط رویش موی عقب رفته دور کرده و به سمت موی بلندتر در بالای سر جلب می کند. های فید برای آقایانی که در مراحل اولیه عقب رفتگی خط رویش مو هستند بهترین گزینه است.

9. بلواوت

مدل موی بلواوت دارای موهای سشوار کشیده و مرتب شده با محصولات مدل دهی مو برای افزایش حجم است. با وجود اینکه این مدل خط رویش مو را پنهان نمی کند اما توجه را به سمت بالای موها جلب کرده و ظاهر پرتر و ضخیم تری را به آن می بخشد. برای ایجاد مدل بلواوت موها را تمیز شسته و با استفاده از یک سشوار آن ها را به سمت بالا حالت داده و در پایان از اسپری مو استفاده کنید.

10. براشد فوروارد

مدل موی براشد فوروارد به آقایانی که در پی پنهان کردن خط رویش مویشان هستند توصیه می شود. برای ایجاد این مدل مو باید موها را به سمت جلو سشوار بکشید. با این کار یک زیبایی به هم ریخته و نامرتبی در جلوی مو ایجاد می شود که به موها حجم می دهد. برای بهبود ظاهر کلی و ایجاد ساختار یک مدل موی فید شده را هم به موهای خود اضافه کنید.

11. بوچ کات

در مدل بوچ کات اغلب موها بلندی یکسانی به مقدار 0.6 سانتی متر در بالا، اطراف و پشت سر دارند. این مقدار بر اساس ترجیح شخصی فرد قابل تغییر است به عنوان مثال می توان آن را با بلندی های مختلف مو امتحان کرد. این مدل مو بسیار مردانه است و به راحتی استایل می شود. ممکن است برخی از آقایان فکر کنند که کوتاه نگه داشتن موها با مدیریت کردن خط ریزش موی عقب رفته تداخل دارد اما هدف این مدل مو نه پنهان سازی و نه برجسته سازی خط رویش مو است.

12. مدل موی اسلیکد بک کوتاه

مدل موی اسلیکد بک یک مدل مرتب و مجذوب کننده برای آقایانی است که خط رویش مویشان دچار عقب رفتگی شده است. با استفاده از این مدل برای موها توجه ها را به سمت قسمت بالای موهای خود جلب می کنید و به نظر می رسد خط موی عقب رفته بخشی از مدل کوتاهی مو است.

13. مدل موی شانه شده به عقب

مدل موی شانه شده به عقب با سشوار کشیدن یا شانه کردن موها در جهت مخالف خط رویش مو ایجاد می شود. مردان در همه سنین اغلب برای ایجاد ظاهر مرتب و شیک این مدل مو را انتخاب می کنند. برای دستیابی به نتایج بهینه باید این نکته را در نظر بگیرید که حجم دهی جلوی موها مجذوب کنندهیت کلی مدل مو را افزایش می دهد. تاج حجیم ایجاد شده روی سر اثر مکملی روی خطوط عقب رفته مو ایجاد کرده و توجه را از این خطوط منحرف می سازد.

14. ماهوتی

مدل موی ماهوتی یک مدل موی کوتاه مردانه است که هیچگاه دمده نمی شود. این مدل مو به سادگی ظاهر را بهبود داده و به دلیل اینکه به نگهداری کمی نیاز دارد برای آقایان در همه سنین مناسب است. علاوه بر این مدل ماهوتی مکمل بسکمک از بافت ها و انواع مو بوده و به ویژه برای افرادی که خط رویش مویشان عقب رفته مناسب است. از آنجایی که این مدل ظاهری مردانه و کلاسیک دارد توجه بسیار زیادی را جلب نکرده یا توجه را از خط مو دور نمی سازد.

15. آیوی لیگ

مدل موی آیوی لیگ مدل موی کوتاه شیک و ترند برای آقایان است. مشخصه این مدل مو این است که در قسمت بالا موها بلندتر و در قسمت کناره ها و پشت موها کوتاه تر هستند و اغلب اثر مخروطی دارند. مدل آیوی لیگ خط موی عقب رفته را پنهان نمی کند اما به صورت ماهرانه ای آن را برجسته ساخته و احساس خوشایندی از تناسب را ایجاد می کند.

16. فرینج نامرتب

مدل فرینج نامرتب برای آقایانی که در پی پنهان کردن خط موی عقب رفته خود هستند یک انتخاب عالی است. فرینج بسته به بلندی و مدل مو به پنهان کردن شقیقه ها و توازن خط مو کمک می کند. به هم ریختگی عامدانه مدل فرینج به همراه ظاهر راحت آن با ساختار طبیعی مو همخوانی بسیار زیادی دارد. علاوه براین با جلب توجه به سمت چشم ها و خط فک ویژگی های صورت فرد را تکمیل می کند.

17. کوییف

مدل موی کوییف ازین جهت برای آقایانی که خط مویشان عقب رفته مجذوب کننده است که توجه را از خط رویش مو به سمت جلوی تاج موها جلب کرده و با ایجاد ظاهری حجیم باعث می شود موها پرپشت تر به نظر برسند. برای این مدل موها را به سمت بالا و عقب شانه کنید. کوییف برای همه مدل موها مناسب است فقط به خاطر داشته باشید که مقداری از بلندی موها را در بالای سر نگه دارید تا این مدل به زیبایی هرچه تمام تر روی سر ایجاد شود.

18. مدل موی با بلندی یکسان در همه جای سر

مدل مویی که بلندی آن در همه جای سر یکسان است یکی از ساده ترین و مجذوب کننده ترین مدل های مو برای آقایان به شمار می رود. همانطور که از نام این مدل پیدا است در آن بلندی مو در قسمت بالا، پشت و طرفین سر یکسان بوده و هنگام کوتاه بودن مو بهترین ظاهر را دارد. این مدل می تواند مکمل همه انواع مو و بسکمک از شکل های صورت باشد و یک روش عالی برای اطمینان از قابل مدیریت بودن مو و توانایی سریع مدل دادن به آن به شمار می رود. نکته قابل توجهی در رابطه با این مدل مو وجود ندارد فقط اینکه خط موی عقب رفته فرد دیگر کانون توجه نخواهد بود و احساس تناسب در موها ایجاد می شود.

19. موی کوتاه حالت دار

موی کوتاه حالت دار حتی با اضافه کردن کمی مجذوب کنندهیت بصری به مدل مو های خیلی ساده تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند. این مدل همچنین توجه را از خط رویش موی عقب رفته دور کرده و خود موها را برجسته می سازد. روشی که برای مدل دادن به موهایتان انتخاب می کنید به ترجیح و سلیقه شخصیتان بستگی دارد. می توان کناره های موها را مخروطی زد یا برای ایجاد ظاهری مرتب تر از فید کردن استفاده کرد. این کار تضاد ظریفی بین قسمت بالا، پشت و کناره های سر ایجاد کرده و باعث می شود موها حجیم تر و پرتر به نظر برسند.

20. آندرکات

در مدل موی آندرکات بالای موها بلند نگه داشته شده و در عین حال پشت و کناره های موها کوتاه نگه داشته می شوند و اغلب به صورت فید مخروطی یا به صورت کامل تراشیده می شوند. این تکنیک به موها ساختار داده و به ویژه برای موهای ضخیم یا فر مناسب است زیرا حجم و وزن آن ها را کم کرده و تضاد قابل توجهی بین قسمت بالا، پشت و کناره های موها ایجاد می کند. مدل موی آندرکات توجه را از خط رویش مو دور می کند.

نکات مربوط به خط موی عقب رفته

  • به توصیه های آرایشگر خود گوش کنید زیرا می تواند فاکتورهای مهمی را برای ایجاد ظاهر زیبا در شما در نظر بگیرد.
  • از امتحان کردن مدل موها، ایده ها و پیشنهادهای نو خجالت نکشید. هیچ وقت برای خارج شدن از منطقه امن دیر نیست.
  • به جای مقابله با حالت طبیعی موی خود با آن کار کنید. به جای تلاش برای تغییر نوع موها، مدلی را پیدا کنید که مکمل نوع موهایتان باشد.
  • استفاده از ابزارهای گرماشی مانند اتو و سشوار را به حداقل برسانید زیرا می تواند باعث تشدید ریزش موها شود. همچنین از ایجاد مدل هایی که نیاز به صاف کردن، فر کردن یا استفاده از محصولات شیمیایی دارد هم اجتناب کنید. به جای آن ها از محلول هایی مانند ماینوکسیدیل که امکانات بیشتری برای مدل دادن به مو فراهم کرده و روند عقب نشینی خط مو را کندتر می کنند استفاده کنید.

منبع: The Trend Spotter

منبع: دیجیکالا مگ

به "20 مدل موی مناسب برای افراد دارای عقب رفتگی خط رویش مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل موی مناسب برای افراد دارای عقب رفتگی خط رویش مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید