آماده سازی 6 زمین تنیس برای تمرین ملی پوشان در بعضی ساعات روز

به گزارش کتاب دینا، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شش زمین تنیس را برای تمرین ملی پوشان هماهنگ کردیم تا از ساعت 10 صبح تا 15 به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار گیرد.

آماده سازی 6 زمین تنیس برای تمرین ملی پوشان در بعضی ساعات روز

مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ تنیس ایران در مورد مشکل زمین های تنیس به خبرنگار ورزشی کتاب دینا گفت: برای تیم های ملی 6 زمین را با باشگاه انقلاب هماهنگ کردیم و از ساعت 10 صبح تا 15 به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. کوشش می کنیم زمین دیگری را با رایزنی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به صورت کامل در اختیار فدراسیون باشد.

وی درباره مسابقات لیگ تنیس ایران، گفت: خیلی خوشحالم در فینال لیگ تنیس کشور شرکت کردم. رقابت های زیبایی را شاهد بودیم و اسپانسرهای خیلی خوبی آمدند. ما هر چقدر در تنیس مسابقه برگزار کنیم مهارت بازیکنان بالا می رود و به واسطه حمایت رسانه ها این رشته بیشتر به مردم عرضه می گردد و علاقمندان بیشتری پیدا می نماید.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: یکی از روش های توسعه تنیس برگزاری اینگونه مسابقات است. در دوره ریاست آقای عزیزی این کار اجرا شده و تنیس با توجه به شرایط برگزاری رقابت ها در فضای باز توانسته مسابقات را برگزار کند. امیدوارم این رشته در مسابقات رده های سنی و دیویس کاپ هم پیروز باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آماده سازی 6 زمین تنیس برای تمرین ملی پوشان در بعضی ساعات روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 6 زمین تنیس برای تمرین ملی پوشان در بعضی ساعات روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید