اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی

به گزارش کتاب دینا، همانطور که پیش بینی می شد حسن یزدانی توانست با اقتدار در برابر رقبای آسیایی خود ظاهر گردد و در نهایت عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.

اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی

حسن یزدانی در رقابتهای قهرمانی آسیا تمامی حریفان خود را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و ثابت کرد کلاس کشتی او یک سر و گردن بالاتر از مدعیان این قاره است.

او ابتدا هایاتو ایشیگورو از ژاپن را 10 بر صفر مغلوب کرد. سپس با همین نتیجه مصطفی العبید از عراق را به راحتی برد و در فینال هم دیپاک پونیا از هند را شکست داد. این آزادکار هندی همان حریفی است که در فینال رقابتهای دنیای 2019 قزاقستان به دلیل مصدومیت از رویارویی با حسن یزدانی خودداری و بدون مبارزه به مدال نقره دنیا بسنده کرد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که حسن یزدانی همچنان بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا بدون توجه به حساسیت بالای روزهای به جامانده تا المپیک، تشنه حضور در میادین تدارکاتی و رسمی بیشتر است.

یزدانی بعد از فینال آسیا صراحتاً بیان کرد اگر لازم باشد تا المپیک حتماً در تورنمنت دیگری حضور پیدا می نماید تا به آمادگی بیشتری برسد و در نهایت با خوشرنگ ترین مدال المپیک، مردم کشورمان را خشنود کند.

قهرمان کشتی دنیا و المپیک به سطح رقابتهای قهرمانی آسیا نیز اشاره نمود و گفت: باید در حد آسیا از حریفان این قاره انتظار داشت. بدیهی است آزادکاران ما فنی تر هستند و تمرینات بیشتر و بهتری نسبت به رقبای آسیایی داشتند. بی تردید کلاس کشتی ایران بالاتر از آسیاست. البته در برخی از اوزان اتفاقاتی رخ داد که بچه های ما نتوانستند شایستگی و توان واقعی خود را نشان دهند که امیدوارم آنها هم در مسابقات بعدی بتوانند پیروز عمل نمایند.

اتحادیه دنیای کشتی هم در واکنش به قهرمانی حسن یزدانی در آسیا، در صفحه رسمی خود از عملکرد وی در این رقابت ها تمجید کرد و نوشت: مسابقات قهرمانی آسیا برای حسن یزدانی به عنوان سوپراستار کشتی دنیا، فقط یک قدم در راه آماده شدن برای هدف نهایی او یعنی دومین مدال طلای المپیک است. یزدانی دوباره ثابت کرد به تنهایی، یک کلاس مبارزه است و بی دلیل او را بهترین نمی نامند.

به هر حال اهالی کشتی بی صبرانه منتظر حضور حسن یزدانی در بازی های المپیک هستند تا بار دیگر مبارزات دیدنی او را شاهد باشند. به خصوص، نبرد احتمالی او با دیوید تیلور که پیش از این دو بار از سد یزدانی گذشته و او مدتهاست برای انتقام از رقیب توانمند آمریکایی خود لحظه شماری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید