اینزاگی: با وجود از دست دادن 3 بازیکن مان اجازه ندادیم سرافکنده شویم

به گزارش کتاب دینا، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل فیورنتیا و کاری که در این فصل انجام داده اند، تمجید کرد.

اینزاگی: با وجود از دست دادن 3 بازیکن مان اجازه ندادیم سرافکنده شویم

به گزارش کتاب دینا، سیمونه اینزاگی که تیم تحت راهنماییش شب گذشته (سه شنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا و در استادیوم آرتمیو فرانکی شکست یک - صفر را به برد 3 بر یک تبدیل کرد و صدر جدول رده بندی این رقابت ها را از ناپولی گرفت، به شبکه تلویزیونی DAZN گفت: راهنمایی تیمی را برعهده گرفته ام که فصل پیش فاتح سری A شده و خودم هم چند جام را به دست آورده ام، از این رو تجربه لازم را داریم.

وی اضافه کرد: در نیم ساعت اولِ نیمه نخست به دردسر افتادیم و فیورنتینا به خاطر همین عملکرد شایسته احترام بود. سپس ما جنگیدیم و به بازی برگشتیم و سه گل به ثمر رساندیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. بازی آسانی نبود، بنابراین این عملکرد مورد انتظار از یک تیم عظیم بود. از واکنش تیم به گل فیورنتینا راضی هستم چون انجام چنین کاری در چنین استادیومی با چنین شوری روی سکوها به نوعی شاهکار است.

سرمربی اینتر گفت: در نیمه اول مرتکب اشتباهات فنی زیادی شدیم و توپ را تقدیم حریف کردیم، این در حالی است که می دانستیم فیورنتینا از ابتدا هجومی بازی خواهد نمود. به بازیکنانم گفتم که باید فرم و شکل خود را پیدا و آن را حفظ کنیم چون می دانستیم که بازیکنان فیورنتینا نمی توانند در تمام 90 دقیقه شور خود را حفظ نمایند.

اینزاگی با اشاره به جدایی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از اینتر گفت: پس از اتفاقاتی که در تابستان افتاد، باید به کارمان ادامه می دادیم. خوش شانسم که در این باشگاه هستم چون سه بازیکن مان را از دست دادیم (کریستین اریکسن هم به علت مسئله ای که برای قلبش به وجود آمد جزو این بازیکنان است)، اما هرگز اجازه ندادیم سرافکنده باشیم. زمانی که تابستان کسی زیاد از ما صحبت نمی کرد، متقاعد شدیم کاری که می کنیم در راستا درستی واقع شده است. باید همین فرایند را در پیش بگیریم چون تازه آغاز کار هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینزاگی: با وجود از دست دادن 3 بازیکن مان اجازه ندادیم سرافکنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: با وجود از دست دادن 3 بازیکن مان اجازه ندادیم سرافکنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید