این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p60 است!، عکس

به گزارش کتاب دینا، دیجیاتو نوشت: سری هواوی P60 احتمالاً در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p60 است!، عکس

یکی از مدیران هواوی اخیراً چندین عکس از نمایشگاه MWC 2023 در WeChat Moments منتشر نموده است که به گفته منابع مختلف، این تصاویر به وسیله گوشی معرفی نشده هواوی P60 پرو و به طور خاص به وسیله دوربین تله فوتو آن گرفته شده اند.

هه گنگ، رئیس دستگاه های هوشمند هواوی، اخیراً تصاویری را به اشتراک گذاشته است که به وسیله دوربین تله فوتو یکی از گوشی های معرفی نشده غول چینی گرفته شده اند. هرچند دقیقاً به این موضوع اشاره نشده است، اما به احتمال زیاد این عکس ها با لنز پریسکوپی هواوی P60 پرو گرفته شده اند.

دوربین تله فوتو نو هواوی P60 پرو

درهمین حال، Digital Chat Station منبع شناخته شده دنیای فناوری نیز به تازگی جزئیاتی در خصوص دوربین تله فوتوی نو هواوی P60 پرو به اشتراک گذاشته است. به گفته او، این دوربین یک سنسور 64 مگاپیکسلی از OmniVision است که از زوم اپتیکال 3.5 برابری و آرایش پیکسل RYYB پشتیبانی می نماید. ظاهراً با تعویض دو پیکسل سبز با پیکسل های زرد، هواوی کاری نموده است تا سنسور دریافت نور بهتری داشته باشد و قابلیت عکاسی در شب دستگاه را تا 40 درصد بهبود داده است.

به گفته Digital Chat Station، دوربین نو از بعضی الگوریتم ها مانند بعضی تنظیمات هوشمندانه برای دیافراگم که احتمالاً برای عکاسی پرتره استفاده خواهد شد، پشتیبانی می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p60 است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p60 است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید