تور کیش از تهران و پنج علت که نباید آن را از دست داد

به گزارش کتاب دینا، مقصدی مجذوب نماینده برای سفر در تمام ماه های سال است. سالانه جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش راهی جزیره کیش می شوند و به دور از های و هوی شهری شلوغ، چند روزی را با آرامش سپری می نمایند.

تور کیش از تهران و پنج علت که نباید آن را از دست داد

تور کیش از تهران محبوبیت دو چندانی دارد البته تمام این استقبال مربوط به جمعیت شهر تهران نبوده و دلایلی همانند موقعیت جغرافیایی و سیاسی و بودجه شهری باعث شده که سفر از مبداء تهران به کیش و بسیاری از کشورها و شهرهای دیگر مقرون به صرفه تر تمام گردد.

ایرلاین های متنوع

و انتخاب آن از شهر تهران مزیتی همانند انتخاب ایرلاین مورد نظر جهانگرد را به همراه دارد. این در حالی است که برای خرید بلیط هواپیما از شهری دیگر تنوع ایرلاین ها بسیار کمتر است و به همین نسبت رقابت برای جذب سرنشین کمتر می گردد؛ اما در شهری شلوغ همانند تهران، تور کیش پرطرفدار بوده و ایرلاین های زیادی برای جابه جایی جهانگردان در این مبداء در حال فعالیت و رقابت هستند.

هتل های مقرون به صرفه تر

حتی می تواند گاهی برای اقامت در هتل به نفع جهانگرد تمام گردد. به علت آمار بالای جهانگردانی که از تهران به جزیره کیش سفر می نمایند، اغلب آژانس های مسافرتی اتاق های زیادی را در هتل های پرطرفدار خریداری یا اجاره می نمایند تا مسافرانشان را در ایام شلوغ راضی نمایند. ازاین رو گاهی قیمت این اتاق ها با مبلغی کمتر از چیزی که هتل ارائه می نمایند، به جهانگرد ارائه می گردد.

محیطی آرام

برترین فرصت برای استراحت در محیطی خلوت و آرام و به دور از ترافیک شهری است. این مقصد جهانگردی از تهران بسیار محبوب شهروندان تهرانی بوده و به علت پروازهای چارتری که اغلب در روزهای پایانی قیمتی کمتر دارند، مورد توجه جوانان واقع شده است. در واقع آن ها می توانند با هزینه ای اندک آخر هفته ای رویایی را در کشورشان تجربه نمایند.

تابستانی شاد در زمستان

آن هم در فصل زمستان جذابیتی دو چندان داشته و برای افرادی که از سرما گریزان هستند، نعمت بزرگی محسوب می گردد. تصور اینکه صبحی زود در سرمای زمستان زیر برف و باران صدای تیرک تیرک دندان هایتان به گوش برسد و برای فرار از آن ساعتی بعد در نقطه مقابل و جزیره کیش با آستین کوتاه در شهر جولان بدهید، بسیار دلپذیر است.

تفریحات آبی امن

یا هر شهر دیگری موجبات تفریحات آبی مهیج و امن را فراهم می نماید. آن قدر که سالانه از تلفات تفریحات آبی دریای شمال ایران گزارش به گوش می رسد از ریای جنوب و جزیره کیش تلفات و مرگ و میر گزارش نشده است. در واقع اقیانوس گرمسیری آرام جزیره کیش با حضور کادری مجرب به جهانگرد این اطمینان را می دهد که اوقات خوشی را پری خواهد نمود.

بیشترین مسافر را بین سایر مقاصد داخلی کشور داشته و البته بعد از این تور، تور مشهد نیز جای آن را گرفته است.

علاوه بر جابه جایی جهانگردان داخلی در کشور سالانه گردشگر های زیادی را از مرکز ایران به نقطه ای شبیه به جزایر قناری در جهان جابه جا می نماید. تماشا جزایری زیبا همانند هرمزگان، خارک، هندورابی و آبهای سبز آبی آن در کشوری همانند ایران برای اغلب جهانگردان خارجی سخت به نظر می رسد.

منبع: کجارو

به "تور کیش از تهران و پنج علت که نباید آن را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش از تهران و پنج علت که نباید آن را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید