جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو

به گزارش کتاب دینا، شهر سان فرانسیسکو که در کشور آمریکا قرار گرفته است یکی از متفاوت ترین شهرهای این کشور به تعداد میرود چرا که میتوانید در این شهر انواع تیپ های اجتماعی را مشاهده کنید. در ادامه سعی داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا کنیم.

جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو

پل گلدن گیت:

این پل یکی از منطقه ها معروف و تماشای این شهر است که پیشنهاد میکنیم حتما به آن سر بزنید. میتوانید از مسیرهای پیاده روی این پل استفاده کرده و از منظره ها زیبای این شاهکار مهندسی لذت ببرید. هم چنین میتوانید از موزه ملی این پل تماشا کنید. موزه والت دیزنی هم در این جا قرار گرفته است که میتوانید از آن بازدید کنید. هم چنین تفرجگاهی آبی در این منطقه وجود دارد که میتوانید نهایت لذت را در انجا تجربه کنید. پیاده روی روی این پل نمای زیبایی را از این شهر به شما نشان میدهد بنابراین پیشنهاد میکنیم تا در شب روی این پل قدم بزنید تا با جاذبه های ساخت دست بشر لذت را تجربه کنید.

پارک کریسی فیلد:

پارک ساحلی کرسی فیلد که در نزدیگی گلدن گیت قرار گرفته است یکی از مکان های موجود برای لذت بردن از فضای ساحلی این شهر است که در آن میتوانید به بازی فریزبی بپردازید و یا هم چون مردمان محلی این منطقه به استراحت در ساحل و یا پیاده روی بپردازید.

کاخ هنرهای زیبا:

کاخ هنرهای زیبای این شهر با سبکی رومی به جای مانده تاریخ از سال 1015 است که در بیرون از آن ساختمانی مدور با طراحی کلاسیک و زیبای خود در کنار تالاب این محوطه وجود دارد. میتوانید از کاخ تماشا کنید در کنار تالاب پیاده روی کنید و از این ساختمان زیبا و پارک اطراف آن نهایت لذت را ببرید.

تور آلکاتراز:

بله درست حدس زدید این تور تور بازدید از زندان معروف آمریکا یعنی آلکاتراز است که زمانی مخوف ترین جنایتکاران این کشور را در خود جای میداد. این ساختمان اکنون تخلیه شده و محلی برای بازدید شده است. این زندان که در جزیره ای روی آب های این شهر قرار گرفته است مکان جالبی برای گردشگران به تعداد میرود. ورود به این مکان رایگان بوده اما باید هزینه رسیدن به این مکان با قایق را بپردازید.

اسکله 39 و میدان جیراردلی:

این ناحیه که تعداد زیادی شهرک در کنار اسکله ها است مکان مناسبی برای گشت و گذار شما در طول روز را فراهم میکند. در این منطقه میتوانید تعدا زیادی نوازنده خیابانی را مشاهده کنید و هم چنین رستوران های زیادی در این منطقه فعالیت میکنند. اما پیشنهاد میکنیم که در این منطقه اقدام به خوردن غذا نکنید چرا که رستوران های این ناحیه بسیار گران بوده و صادقانه بگوییم کیفیت غذای مناسبی را هم ارائه نمیدهند.

منطقه میژن:

این منطقه که یک پارک محلی است منظره ای فوق العاده را در روز از شهر به شما نشان میدهد. میتوانید بعد از یک گشت گذار در شهر و بازدید از منطقه ها تماشای آن به این پارک آمده و در اینجا به استراحت مشغول شوید و از غذاهای مکزیکی این پارک خریداری کنید.

بازدید از برج کویت:

این برج که در سال 1933 برای زیباسازی شهر در بالای تپه تلگراف ساخته شد یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به تعداد میرود. میتوانید وارد این برج شوید و نقاشی های دیواری این برج که از طریق نقاشان معروف طراحی شده اند را تماشا کنید و یا با پرداخت 8 دلار به بالای برج رفته و از منظره 360 درجه این این برج لذت ببرید.

محله چینی ها:

شاید نام این محله را در فیلم های آمریکای زیاد شنیده باشید و همین امر شما را ترغیب کند تا از این محله آسیایی در قلب یکی از شهرهای آمریکا بازدید کنید. پس بهتر است کمی با این محله آشنا شوید. این محله دومین محله بزرگ چینی ها در کشور آمریکا است که به دلیل وجود تبعیض نژادی به این محله نام گرفته است. میتوانید در این محله بهترین غذاها را نوش جان کنید.

منبع: جاده های سبز

به "جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید