شلیک 40 متری به سهمیه استقلال ، سپاهان و فولاد در راه آسیا

به گزارش کتاب دینا، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران فقط 3 تیم سپاهان، فولاد. گل گهر به پیروزی رسیدند.

شلیک 40 متری به سهمیه استقلال ، سپاهان و فولاد در راه آسیا

به گزارش کتاب دینا، تیم استقلال در دیدار خانگی مقابل نساجی تن به تساوی یک بریک داد. در این دیدار استقلال در نیمه اول برتری نسبی نسبت به حریف مازندرانی خود داشت. آبی پوشان بعد از اینکه دو موقعیت خوب توسط میلیچ و و قایدی را با درخشش علیرضا حقیقی از دست داد در نهایت روی فرار قایدی و خطای مدافعان نساجی در دقیقه 40 صاحب یک ضربه پنالتی شد. شیخ دیاباته مامور زدن این ضربه شد و توپ را برخلاف حرکت حقیقی درون دروازه نساجی جای داد.

2 دقیقه بعد شلیک زیبای محمد میری از فاصله 40 متری روی اشتباه فاحش حسینی دروازه بان استقلال به گل مساوی بازی تبدیل شد.

در نیمه دوم تلاش دو تیم بی نتیجه بود و بازی با تساوی یک بریک به انتها رسید. استقلال با این نتیجه 42 امتیازی شد و با از دست دادن 2 امتیاز خانگی شانس خود را برای نایب قهرمانی کمتر کرد. نساجی با این تساوی با 29 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

تیم فوتبال سپاهان در حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از چند هفته ناکامی پیروز شد به پیروزی خانگی در اصفهان مقابل صنعت نفت آبادان دست یابد. در این بازی محمد محبی یک ضربه پناتی را دردقیقه 7 بازی از دست داد.

محمدرضا مهدی زاده در دقیقه 15 این بازی تنها گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند. در ادامه بازی سروش رفیعی در دقیقه 45 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. تا سپاهان در نیمه دوم 10 نفره به بازی ادامه دهد. یاران قلعه نویی با این برد با 45 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم جدول قرار گرفت.

جدال تیم های ته جدولی پیکان و پارس جم با تساوی بدون گل به انتها رسید تا شرایط تیم های منطقه قرمز جدول پیچیده تر شود.

شاهین شهرداری بوشهر در خانه با سایپا به تساوی یک بریک رسید. آرمان رمضانی در دقیقه 69 برای سایپا و میلاد صارمی دردقیقه 72 از روی نقطه پنالتی برای شاهین گلزنی کرد.

تیم فولاد خوزستان نیز پیروز شد دوبریک ذوب آهن را شکست دهد. لوسیانو پریرا در دقیقه 55 و صابر حردانی در دقیقه 89 برای فولاد و موسی کولیبالی مدافع فولاد در دقیقه 63 گل های این بازی را به ثمر رساندند. فولاد با این برد 42 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و ذوب آهن نیز 25 امتیازی ماند و به رده دوازدهم سقوط کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شلیک 40 متری به سهمیه استقلال ، سپاهان و فولاد در راه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک 40 متری به سهمیه استقلال ، سپاهان و فولاد در راه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید