عربستانی ها از تیم های ایرانی می ترسند، استقلال شانس خوبی دارد

به گزارش کتاب دینا، در حساس ترین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و الهلال دوشنبه شب در دبی به مصاف هم می فرایند که در سرانجام این ملاقات، یکی از دو تیم پر افتخار آسیا از گردونه این رقابت ها کنار می رود.

عربستانی ها از تیم های ایرانی می ترسند، استقلال شانس خوبی دارد

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در مورد این بازی بیان داشت: صحبتم را با یک خاطره شروع می کنم. در اسفند 77 که خودم عضو استقلال بودم، برای حضور در مرحله گروهی آسیا به شهر العین امارات رفتیم و در اولین بازی هم مقابل الهلال قرار گرفتیم. شاید شرایط تیم استقلال از الان به مراتب ضعیف تر بود و الهلال از الان خودش خیلی قوی تر. خیلی ها می گفتند راضی هستیم به اینکه آبرومند ببازیم. در آن بازی رضا حسن زاده هم در نیمه اول اخراج شد و ما بیشتر از یک نیمه 10 نفره بازی کردیم. اما نتیجه را می دانید چه شد؟ ما یعنی استقلال با نتیجه 2 بر یک پیروز شدیم و اتفاق گل اول را هم همین آقای فرهاد مجیدی زد که امروز راهنمایی آبی پوشان را برعهده دارد. من این خاطره را گفتم تا ثابت گردد در فوتبال هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد.

وی اضافه کرد: شاید خیلی ها بگویند شرایط استقلال آرمانی نیست، که من هم قبول دارم. خیلی ها بگویند این تیم مسائل اقتصادی و غیر اقتصادی دارد، که من هم قبول دارم. خیلی ها هم می گویند که به علت رفت و آمد زیاد تیم هماهنگ نیست، که من هم این را قبول دارم. اما با همین شرایط هم ما می توانیم تنها و تنها در صورت هوشیار بودن و داشتن تمرکز، از این بازی عظیم پیروز خارج شویم.

معاون آموزشگاه آبی پوشان توضیح داد: با شناختی که از مجیدی دارم قطعاً در این بازی هم با شجاعت و درایت تیمش را به زمین می فرستد. دقایق ابتدایی بازی برای هر دو تیم مهم است و بازیکنان نو ما هم باید در این دقایق با یکدیگر هماهنگ شوند. پس از گذشت چند دقیقه ترس دو تیم از هم ریخته، به شرایط بازی عادت نموده و با شناخت نسبی که از یکدیگر به دست می آورند به دروازه هم نزدیک می شوند که البته این هم با چاشنی احتیاط است. استقلال و الهلال به خوبی می دانند از کوچک ترین غفلت یکدیگر می توانند استفاده نمایند.

اصغرخانی تاکید نمود: این را می دانم استقلال یکسری مسائل داخلی دارد و بسیاری از عظیمان و پیشکسوتان باشگاه شاید نسبت به نحوه اداره آن انتقاد داشته باشند. اما از همه عزیزان و عظیمان می خواهم فعلاً و تا خاتمه بازی با الهلال با یکدیگر یک صدا شویم و انرژی مثبت خود را به سوی تیم بفرستیم و حل مسائل را بگذاریم برای پس از این ملاقات مهم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عربستانی ها از تیم های ایرانی می ترسند، استقلال شانس خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستانی ها از تیم های ایرانی می ترسند، استقلال شانس خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید