لوس بازی سارا و نیکا از حد گذشت !

به گزارش کتاب دینا، خبرنگاران: سارا و نیکا بازیگران دوقلو سریال مرکز با انتشار یک ویدیو عجیب و لوس در یک چالش اینستاگرامی شرکت کردند.

لوس بازی سارا و نیکا از حد گذشت !

سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی هستند. سارا و نیکا قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا در بخش های مختلف سریال مرکز بازی کردند. سارا و نیکا عکس ها و فیلم های بسیاری در اینستاگرام منتشر نموده اند. سارا و نیکا فیلمی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.

به گزارش کتاب دینا، سارا و نیکا دخترهای دوقلو ایرانی که در سوئد زندگی می نماینددر چالش اینستاگرامی نو شرکت کردند.

سارا و نیکا مدتی است که در چالش های اینستاگرامی شرکت می نمایند و سعی دارند با دیگر شاخ های مجای ارتباط نزدیک تری داشته باشند تا حضور آنها در فضای مجازی بهتر و موثرتر و در نهایت فالووری بیشتری کسب نمایند.

اینستاگرام منبع ثروت سارا و نیکا

سارا و نیکا تقریبا هر روز تبلیغی برای ارائه دارند که از شرکت های معتبر است و این نشان دهنده عایدی بسیار خوب و مستمر آنها از فضای اینستاگرام است. سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز بودند که با حضور در چند فصل این سریال به معروفیت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها معروفیت زیادی داشت و این معروفیت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باند. فالوورهای آنها بیشتر زیر 18 سال هستند و همین خاص بودن پیج آنهاست که باعث می گردد موقعیت خاصی برای تبلیغ برندهای مختلف باشد. اما آنها اخیرا با همکاری و تبلیغ افرادی که در زمینه رمز ارزها فعالیت می نمایند حاشیه هایی را ایجاد کردند که به آنها انتقاد زیادی وارد است.

حاشیه های دوقلوهای مرکز تمامی ندارد

بعضی از تبلیغات سارا و نیکا در اینستاگرام بدون حاشیه نبوده است : سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می نمایند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می نمایند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز بودند که با حضور در چند فصل این سریال به معروفیت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها معروفیت زیادی داشت و این معروفیت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال مرکز به معروفیت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی مینمایند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود. آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال مرکز به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای مرکز انتخاب شدند.

منبع: رکنا

به "لوس بازی سارا و نیکا از حد گذشت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوس بازی سارا و نیکا از حد گذشت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید