ماجرای مرگ 2 کارتن خواب در تهران چه بود؟

به گزارش کتاب دینا، معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درباره فوت 2 کارتن خواب بر اثر سرما توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای مرگ 2 کارتن خواب در تهران چه بود؟

به گزارش کتاب دینا،سعید شرف دوست معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری درباره خبر منتشر شده در بعضی رسانه ها و انعکاس موضوع در جلسه شورای شهر مبنی بر اینکه در چند شب گذشته 2 کارتن خواب بر اثر سرما در تهران فوت شدند، گفت: آنالیز های ما نشان داد که یکی از این فوتی ها پیرزنی بوده که به علت مسائل ریوی به وسیله مددکار اجتماعی شهرداری به بیمارستان بهارلو منتقل شد و بعد از عمل ریه و یک سری اقدامات اولیه اورژانسی این فرد، ترخیص می گردد.

وی ادامه داد: فرآیند درمان این مددجو احتیاج به زمان بیشتری داشت، اما چون فرایند درمانش کامل نشده بود حدود ساعت 9 صبح روز پنجشنبه در محدوده ترمینال جنوب، وی فوت کرد و گواهی فوتش نیز به وسیله اورژانس تایید شده است.

معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اضافه نمود: در واقع کل زمانی که این مددجو از بیمارستان ترخیص شده و فوت کرد، چندساعت بیشتر نبود و اصلا شب را در محل حضور نداشته ضمن اینکه امروز استعلام گواهی پزشکی قانونی این مددجو را دریافت و منتشر خواهیم کرد.

شرف دوست بعلاوه درباره خبر اعلام شده مبنی بر فوت یک نفر دیگر در محدوده شوش نیز گفت: استعلامات ما از دستگاه ها و نهاد های مختلف تا این لحظه نشان نمی دهد که در سه تا چهار روز گذشته فوتی داشته ایم، اما همچنان در حال آنالیز هستیم.

وی با بیان اینکه عکسی هم که در این باره منتشر شده، حاکی از ویترینی بودن آن است، شرح داد: محتمل است از روی شیطنت این کار صورت گرفته چرا که نیرو های اورژانس تهران در فصل سرما حتما کاپشن های مخصوص اورژانس به تن دارند، اما پرسنل اورژانسی که در این عکس وجود دارند، پیراهن به تن دارند؛ این نشان می دهد که عکس برای این فصل نیست و برای گذشته است.

وی گفت: حتی نمی توان گفت که مددجویی که در آن تصویر وجود دارد فوت شده است یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای مرگ 2 کارتن خواب در تهران چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مرگ 2 کارتن خواب در تهران چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید