سلامتی و پزشکی

20 مدل موی مناسب برای افراد دارای عقب رفتگی خط رویش مو

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که در حال تاس شدن هستید. تائید این مساله نخستین گام غلبه بر آن است. پس از پذیرفتن می توان به مقابله با از دست دادن موها و پیدا کردن بهترین روش برای داشتن ظاهر زیبا پرداخت. در این مطلب به بررسی بهترین مدل های مو برای خط رویش...

27 بهمن 1402

خوردن جسد صاحبخانه به وسیله حیوان خانگی ، واقعیت یا دروغ؟

زومیت نوشت: صرف نظر از اینکه حیوان خانگی تان سگ، گربه یا حتی همستر باشد، پس از مرگ ممکن است جسدتان را بخورد. این مسئله برای پزشک های قانونی مشکل ساز می گردد.

5 بهمن 1402

پژوهشگران ژاپنی و دارویی برای رشد دوباره دندان ها در انسان!

توانایی رشد مجدد دندان، یکی از مواردی است که کوسه ها را به آبزیانی مجذوب کننده برای مطالعه تبدیل می نماید؛ و در شرایطی که گروهی از پژوهشگران ژاپنی مدعی نیستند که باید کوشش کنیم شبیه به کوسه ها باشیم، اما ممکن است روزی از توانایی رشد دوباره دندان ها برخوردار...

21 شهریور 1402

دندان های انسان در دهان ماهی شگفتی ساز شد، عکس

وقتی یک ماهی با دندان هایی عجیب که به دندان های انسان می ماند به دام می افتد، تبدیل به سوژه ای داغ برای شبکه های اجتماعی می گردد.

31 تیر 1402

خواص معجزه آسای سنجد برای سلامت بدن

سنجد برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می توان آن را با شیر میل کرد.

3 تیر 1402

کلید جوانی کشف شد!

همانطور که محققان در پی افزایش طول عمر سالم ما هستند- دوره های عاری از بیماری های جدی- امیدوار بودند که تعادل بهینه درشت مغذی ها را شناسایی نمایند که باعث ارتقای سلامتی در هر مرحله زندگی می گردد.

22 خرداد 1402

جزئیات نو اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

به گفته مجری طرح کالابرگ الکترونیک در قالب این طرح بالغ بر 50 هزار فروشگاه در سرتاسر کشور به این سامانه متصل شده اند که برنامه شرکت فارا رساندن تعداد فروشگاه های ارائه دهنده خرید اعتباری به بیش از 60 هزار فروشگاه تا انتها خرداد ماه سال جاری است. ...

19 اردیبهشت 1402

مجری برنامه مذهبی برای بِرند شدن چه کند؟

بعضی مجریان سال ها دیده نشدند، اما زمانی که در یک برنامه خوب اجرا کردند، به خوبی دیده شدند و یا بالعکس مجریان خیلی خوبی هم وجود دارند که در بعضی برنامه های ضعیف، دیده نشدند. بنابراین بستر برنامه باید صاحب حیات و زنده باشد.

24 فروردین 1402

هشدار درباره قارچ های مرموزی که در موزه رشد نموده است؛ مومیایی ها می توانند ما را بکشند؟

دانشمندان می گویند قارچ رشدکرده در مومیایی ها، ممکن است برای سلامتی انسان خطرناک باشد.

17 فروردین 1402

از پاکسازی پوست تا برطرف تیرگی دور چشم با مواد خانگی

برای زیباتر شدن نیازی به محصولات زیبایی و لوازم آرایشی نیست شما می توانید با مواد طبیعی چهره مجذوب کننده و پوست زیبا داشته باشید.

12 فروردین 1402

رازهایی که چشم ها درباره سلامت ما می گویند

معاینه چشم ها یک فرایند غیرتهاجمی است که می تواند بسیاری از بیماری های دیگر را از جمله فشار خون بالا، دیابت، اختلالات تیروئید، آلزایمر و ام اس شناسایی کند

22 اسفند 1401

ساخت ربات بازرس مبتنی با قابلیت کشف اجسام و اجساد زیر سطحی

مهندسان یکی از شرکت های فناور ربات های بازرس زیر سطحی با اهدافی، چون اکتشافات نفتی، کشف اجساد و اجسام و کنترل خطوط انتقال تا عمق 100 متری را عرضه کردند.

25 بهمن 1401

واکنش پلیس به ماجرای صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی انجام شده قطعاً با متخلفان برخورد می کنیم.

21 بهمن 1401

حیوان مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا ببینید چقدر قدرت دارید!

با انتخاب یک حیوان به قدرت درونی خود پی ببرید.

18 بهمن 1401

اختلال نشخوار چیست؟

اختلال نشخوار نیز یک نوع اختلال غذاست که به تازگی شناخته شده است. در این اختلال، فرد غذای خود را که خورده و حتی قورت داده است، با تحریک حلق خود، آن را دوباره بالا آورده و می جود یا بیرون می ریزد. این نشخوار معمولا نیم ساعت بعد از صرف غذا رخ می دهد.

17 بهمن 1401

10 حرکت ورزشی کاربردی برای تقویت زانو

بر اساس این مطلب که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده است، دومین حرکت که باید در فعالیت های روزمـره خود بگنجانید، این است که بعد از نشستن طولانی مدت، به دفعات زانوی خود را راست کنید.

11 بهمن 1401

ببینید ، این درخت تنها بازمانده فاجعه بمباران اتمی هیروشیماست ، درخت طلایی که 1400 سال عمر دارد

درخت 1400ساله ژینکو در ژاپن تنها موجود زنده ای است که از انفجار بمب اتمی هیروشیما جان سالم به در برده و به رشد خود ادامه داده است.

10 بهمن 1401

راهنمای خرید آبمیوه گیری برقی تا 4 میلیون

چرا باید آب میوه گیری برقی خریداری کنید؟ اگر شما هم مثل من، این روزها درگیر سرماخوردگی هستید و مدام عطسه و سرفه می کنید، بد نیست از نسخه من پیروی کنید. در نسخه ای که من استفاده می کنم باید تا می توانید آبمیوه و مایعات بخورید و به بدنتان ویتامین برسانید....

4 بهمن 1401

خواص شگفت انگیز و بی نظیر سماق

خاصیت سماق در ممانعت از ترکیب گلوکز با مولکول های پروتئین های حیاتی بدن تا مقدار 8/8 درصد باعث شده تا این گیاه برای بیماران مبتلا به دیابت ، مفید تشخیص داده گردد.

1 بهمن 1401

تولیدکنندگان چای ، بهترین ها جهان کدامند؟

بیشتر مردم فکر می نمایند که قهوه پرمصرف ترین نوشیدنی گرم جهان است در صورتی که چای این مقام را دارد و بعد از آب، چای در مقام دوم نوشیدنی های پر مصرف جهان قرار می گیرد. در این مطلب می خواهیم 10 کشور از فراورینمایندگان چای در جهان را معرفی کنیم. در ادامه با...

29 دی 1401
تعداد: (255)