دندان های انسان در دهان ماهی شگفتی ساز شد، عکس

به گزارش کتاب دینا، وقتی یک ماهی با دندان هایی عجیب که به دندان های انسان می ماند به دام می افتد، تبدیل به سوژه ای داغ برای شبکه های اجتماعی می گردد.

دندان های انسان در دهان ماهی شگفتی ساز شد، عکس

به گزارش خبرگزاری کتاب دینا ، نام رایجی که به این گونه ماهی ها داده اند پاکو است که برای چندین گونه از ماهیان سراسالمید (دندانه شکم) به کار می رود.

آن ها خویشاوند ماهی های مشهور پیرانا هستند و ظاهری شبیه به پیرانا دارند اما فرق اساسی شان با پیرانا دندان های عجیب شان است که شباهتی شگفت انگیز به دندان های انسان دارد.

اگر چه این ماهی ها بومی آمریکای جنوبی هستند اما در سالیان اخیر به علت علاقه مردم به نگه داشتن حیوانات خانگی متفاوت سر از زیستگاه های تازه از جمله آب های شیرین آمریکای شمالی هم درآورده اند.

شکار یکی از این ماهی ها و نمایش دندان های عجیبش سوژه داغ این روزهای شبکه های اجتماعی شده است. فردی که این ماهی را در اوکلاهما صید نموده است هفته گذشته تصویر دندان هایش را در فیسبوک به اشتراک گذاشت که بازخورد زیادی گرفت.

همانطور که اشاره شد پاکو بر خلاف پیرانا دندان های تیزی ندارد و شکل دندان هایش نشان از همه چیز خوار بودن این ماهی دارد. در رژیم غذایی پاکو از ماهیان و دیگر آبزیان کوچک تا میوه و گیاهان دیده می گردد.

علاوه بر این، پاکو مقدار بسیار بزرگتری نسبت به پیرانا دارد و ممکن است طولش به بیش از یک متر و وزن به بیش از 40 کیلوگرم هم برسد.

منبع: لایوساینس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "دندان های انسان در دهان ماهی شگفتی ساز شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دندان های انسان در دهان ماهی شگفتی ساز شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید