محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر شاد نبودم

به گزارش کتاب دینا، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی دنیای راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین ملاقات خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این ملاقات حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه 27 بر 26 پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب نمایند. بعلاوه تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم کسب کرد.

محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر شاد نبودم

محمد غلامی پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل کویت و کسب سهمیه قهرمانی دنیای اظهار کرد: بازی فوق العاده سنگینی بود و بسیار هم حساس شد. خدا را هزار مرتبه شکر که آخر این ماجرا شیرین بود و تیم ایران توانست به مسابقات قهرمانی دنیا صعود کند.

وی ادامه داد: این موفقیت مبارک نسل آینده هندبال، تمام اعضای خانواده این رشته و مردم خوب کشورمان باشد که در این مدت انرژی زیادی به ما دادند.

ملی پوش هندبال کشورمان مطرح کرد: بسیار شاد هستم و نمی توانم احساسم را بیان کنم. با 34 سال سن تا به امروز اینقدر در زندگی ام شاد نشده بودم. امیدوارم توانسته باشیم برای لحظاتی هم که شده دل مردم را شاد کنیم.

تیم ایران در آخرین ملاقات مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت 18:30 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های دنیای (لهستان- سوئد) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات دنیای را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر شاد نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر شاد نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید