ناظمی: تعویق المپیک اتفاق خوبی برای من بود، تا زمانی که به خواسته هایم نرسم کنار نمی کشم

به گزارش کتاب دینا، تکواندوکار کشورمان گفت: تعویق المپیک توکیو اتفاق خوبی برای من بود تا زمان کافی در اختیارم قرار بگیرد و بتوانم جراحی کنم.

ناظمی: تعویق المپیک اتفاق خوبی برای من بود، تا زمانی که به خواسته هایم نرسم کنار نمی کشم

عرفان ناظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کتاب دینا، در مورد تصمیمش برای انجام عمل جراحی گفت: قبل از تعویق المپیک و با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا این رقابت ها قصد نداشتم عمل جراحی کنم و با مشورت پزشکان تصمیم گرفته بودم با فیزیوتراپی تا المپیک پیش بروم و بعد از این مسابقات عمل کنم. بعد از تعویق یک ساله المپیک و با توجه به زمان کافی با دکتر مطوری به این نتیجه رسیدیم که عمل کنم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و تا سرانجام اردیبهشت ماه عمل جراحی خواهم کرد. تنها منتظر هستم شرایط ویروس کرونا کمی کنترل گردد تا عمل جراحی را انجام دهم. مصدومیت من از ناحیه ACL پای چپ است و بعد از عمل جراحی حدود 6 ماه از میادین به دور خواهم بود. قطعا بعد از این 6 ماه نیز زمان کافی خواهم داشت تا خود را برای حضور در مسابقات میکس تیمی رقابت های المپیک توکیو آماده کنم.

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان تاکید نمود: تعویق المپیک برای من اتفاقی خوبی بود. خواست خدا بود که با تعویق یک ساله این مسابقات این زمان در اختیارم قرار گیرد تا جراحی کنم و با خیال راحت در المپیک حضور داشته باشم. خیلی امیدوار هستم تا در المپیک و در مسابقات میکس تیمی بهترین عملکرد را داشته باشم.

ناظمی یادآور شد: تا زمانی که از تکواندو مدال های خود را نگیرم و به خواسته هایم در این رشته نرسم کنار نخواهم کشید. همه آرزوی حضور در المپیک را دارند و با وجودی که مسابقات میکس تیمی برای اولین بار و به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد، اما می تواند شروعی برای شروع موفقیت های من باشد تا فضا و حضور در رقابت های المپیک را احساس و برای دوره های آینده هدف گذاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناظمی: تعویق المپیک اتفاق خوبی برای من بود، تا زمانی که به خواسته هایم نرسم کنار نمی کشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: تعویق المپیک اتفاق خوبی برای من بود، تا زمانی که به خواسته هایم نرسم کنار نمی کشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید