کارگردان بازی اونجرز و آنچارتد: میراث گمشده به ناتی داگ بازگشت

به گزارش کتاب دینا، کارگردان و نویسنده بازی Marvels Avengers که چند سال پیش برای ساخت این بازی به استودیو کریستال داینامیکس پیوسته بود، از این استودیو جدا شده و دوباره به استودیو سابق خود یعنی ناتی داگ بازگشته است.

کارگردان بازی اونجرز و آنچارتد: میراث گمشده به ناتی داگ بازگشت

شان اسکیگ (Shaun Escayg)، این خبر را به تازگی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام نموده است. شان اسکیگ ابتدا برای مدت زیادی به عنوان انیماتور سینمایی در ناتی داگ فعالیت می کرد و در ساخت بازی هایی همچون آخرین ما و آنچارتد 4 نقش مهمی را بر عهده داشت. با این حال، پس از ساخت آنچارتد 4، وظیفه سنگین تر و مهم تری به او واگذار شد. پس از آن اثر، او به همراه کرت مارگناو (Kurt Margenau) وظیفه کارگردانی بازی آنچارتد: لاست لگسی (یا به فارسی آنچارتد: میراث گمشده) را در استودیو ناتی داگ بر عهده گرفت. پس از عرضه و موفقیت آنچارتد: میراث گمشده، او تصمیم گرفت که ناتی داگ را ترک گوید و به کریستال داینامیکس برود تا بازی انتقام جویان را کارگردانی کند. او اکنون دوباره تصمیم گرفته که به ناتی داگ بازگردد و ادامه جهت کاری اش را در استودیو سابقش که در آن موفقیت هایی را هم کسب نموده بود، دنبال کند.

شان اسکیگ در پیغام توییتری خود با ارسال عکسی ماگی که نماد ناتی داگ در آن دیده می گردد، نوشته است که از بازگشتش به این استودیو بسیار شادمان است. نکته جالب این است که صفحه رسمی ناتی داگ هم به سرعت به این پیغام واکنش نشان داد و در توییتی اظهار داشت که ناتی داگ از بازگشت او به استودیو بسیار شادمان و به کارهای که قرار است در آینده در این استودیو انجام دهد، امیدوار است. اسکیگ در خصوص بازی انتقام جویان هم در واکنش به یکی از هواداران این اطمینان را داد که این اثر اکنون در دستان شخص شایسته ای قرار گرفته است.

نکته جالب و مهم این است که شان اسکیگ در توضیحات حساب کاربری خود در توییتر، خود را به عنوان کارگردان در ناتی داگ معرفی نموده است. با توجه به نقش او در کارگردانی بازی انتقام جویان و همچنین سابقه اش در ناتی داگ و کارگردانی و نویسندگی بازی آنچارتد: میراث گمشده، چندان دور از انتظار نیست که نقش جدید او در ناتی داگ به این اندازه پر رنگ باشد و چه بسا در آینده راهنمایی و کارگردانی یکی دیگر از پروژه های آینده ناتی داگ را بر عهده بگیرد. در حال حاضر نمی توان نظر قطعی داد اما با توجه به گزارش های اخیر منتشر شده از برخی از پروژه های در حال ساخت استودیو ناتی داگ می توانیم تقریباً باور داشته باشیم که آن ها هم اکنون روی ساخت ریمیک بازی آخرین ما و همچنین یک بازی چندنفره آنلاین که احتمالاً بخش آنلاین بازی آخرین ما قسمت 2 خواهد بود، کار می نمایند. با این حال، طبق گزارش اخیر منتشر شده این را هم می دانیم که ظاهراً استودیو سونی بند با همکاری ناتی داگ در حال ساخت یک نسخه فرعی از بازی آنچارتد بوده است که به دلایلی اعضای استودیو بند خواستار ساخت آن اثر نبودند و به همین خاطر این پروژه برای مدتی متوقف یا کنار گذاشته شده است.

با توجه به اخبار این چند روز گذشته، شاید بتوانیم با کنار هم گذاشتن این شواهد، به فرضیه هایی دست پیدا کنیم. از آنجایی که شان اسکیگ سابقه کارگردانی یک نسخه فرعی از بازی آنچارتد را دارد، می توانیم این احتمال را قائل شویم که او ممکن است پروژه رهاشده استودیو بند را این بار در ناتی داگ احیا کند یا حتی ایده های اثری جدید درباره یک بازی فرعی یا حتی اصلی از مجموعه بازی های آنچارتد طراحی کند. حتی با توجه به بازخوردهای بسیار خوب به آنچارتد: میراث گمشده و استقبال هواداران از آن، ممکن است بعدها شاهد دنباله ای برای آن نسخه فرعی باشیم. شاید هم اصلاً قرار نیست اثری با موضوع آنچارتد تحت راهنمایی او ببینیم و او به همراه دیگر کارگردانان استودیو روی پروژه های بعدی ناتی داگ کار نمایند. نکته قابل توجه این است که ایوان ولز، رئیس استودیو ناتی داگ، در مصاحبه اخیر خود ذکر نموده که آن ها در حال حاضر به صورت هم زمان مشغول توسعه چند پروژه عظیم نیستند؛ بلکه یک پروژه عظیم را توسعه می دهند و در کنار آن چند پروژه دیگر در مرحله پیش فراوری قرار گرفته است. شاید اثری که شان اسکیگ قرار است روی آن کار کند، یکی از این پروژه هایی باشد که اکنون در مرحله پیش فراوری قرار دارند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "کارگردان بازی اونجرز و آنچارتد: میراث گمشده به ناتی داگ بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان بازی اونجرز و آنچارتد: میراث گمشده به ناتی داگ بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید