سینما

این تویوتا پرادو ساخت گرمسار است، عکس

خودروی عجیب تویوتا پرادو چینی، ساخت گرمسار در بازار ایران مشاهده شد.

11 اسفند 1402

هشدار درباره قارچ های مرموزی که در موزه رشد نموده است؛ مومیایی ها می توانند ما را بکشند؟

دانشمندان می گویند قارچ رشدکرده در مومیایی ها، ممکن است برای سلامتی انسان خطرناک باشد.

17 فروردین 1402

عکس های آقای بازیگر و پسرانش دوباره وایرال شد

تصاویری از شهاب حسینی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که چند وقتی است با اظهارنظر های جنجالی خود خبرساز شده در کنار دو فرزندنش دوباره در شبکه های اجتماعی بازنشر و پربازدید شده است.

16 فروردین 1402

شهر بتمن در کشوری آسیایی ، ملاقات با بتمن در ترکیه

شاید شما هم از هواداران فیلم های ابرقهرمانی باشید و فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن و یا بتمن و جوکر را دیده باشید، در این صورت حتما با شخصیت بتمن آشنایی دارید و حتی شاید از علاقه مندانش هستید، پس جالب است بدانید که شهری در ترکیه و در استان آناتولی،...

18 دی 1401

زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه ، جاذبه های گردشگری فرانسه

فرانسه یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در دنیا است. این کشور هر ساله بیش از 82 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می نماید. گردشگر ها و دنیا گردان از اقصی نقاط دنیا به سوی فرهنگ و تمدن متفاوت و پیچیده، مکان های معروف و خیره کننده و غذاهای بی نظیر و جاذبه های گردشگری...

16 دی 1401

فیلم های مرتبط با بچه ها زیر 13 سال 3 برابر بیش از دیگر ویدئوهای یوتیوب بازدید دارند

نتایج پژوهش های مرکز مطالعاتی و پژوهشی pew نشان می دهد که ویدئوهای مرتبط با بچه ها زیر 13 سال سه برابر بیش از دیگر ویدئوها بازدید گرفته اند. این آمار نشان می دهد برتری مذکور در طول هفته نخست سال 2019 به شکل محسوسی وجود داشته است.

27 آذر 1401

شاهکارهای سینمایی که در جوی متنشج و با دشواری ساخته شدند ، قسمت اول

اغلب تصور می کنیم که مثل خلق تابلوی نقاشی مشهور، شاهکارهای سینمایی در محیطی پر از آرامش و تمرکز و با وسواس و همدلی همه عوامل آنها ساخته شده اند. اما همواره چنین نیست و با خواندن مطلب زیر به احتمال زیاد با من هم داستان خواهید شد!

19 آذر 1401

زندگی چهره های سینمایی و سیاسی در املاک شهرداری منطقه یک ، خانه های 300 متری در اختیار یک عده خاص ، نحوه واگذاری چگونه بوده است؟

عضو شورای شهر تهران درباره تصرف بعضی از املاک شهرداری تهران در منطقه یک به وسیله بعضی چهره های سینمایی، سیاسی و...اطلاع داد.

21 آبان 1401

در فرهنگسرای اندیشه، متخصص شو!

دوره تخصصی آموزش رسانه های تصویری در رشته های مختلف فیلمبرداری و عکاسی با عنوان متخصص شو در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

4 آبان 1401

5 جایگزین پایدار و دوست دار محیط زیست برای پلاستیک

تقریبا 60 درصد از تمام پلاستیکی که در سراسر دنیا تولید می شود، برای استفاده در بخش بسته بندی مواد غذایی است. یعنی از 380 میلیون تن مربع از پلاستیکی که در سال 2015 تولید شده، 228 میلیون تن مربع آن فقط بسته بندی مواد غذایی بوده است. برای کاهش این حجم پلاستیک چه...

27 مهر 1401

پارسا پیروزفر در به یاد ماندنی ترین سکانس های سینمای ایران

همزمان با سالروز تولد این بازیگر سکانس های جذابی از حضور او در فیلم های مهم سینمای ایران منتشر و پربازدید شده است.

25 شهریور 1401

احساس وجود چیزی در چشم؛ دلیل و درمان آن چیست؟

افراد بسیاری با مراجعه به چشم پزشک از احساس وجود جسمی خارجی، مانند شن، در چشم خود شکایت می کنند. احساس درد، سوزش، خارش یا وجود چیزی در چشم شرایطی آزاردهنده را برای آن ها ایجاد کرده و همچنین دشواری در باز نگه داشتن چشم ها و حساسیت زیاد به نور از دیگر مواردی...

14 شهریور 1401

هوتن صبور؛ از درخشش در صحنه تئاتر تا سیمرغ سینمایی (پرتره یک بازیگر)

داستان درخشش هوتن صبور در صحنه هنر ایران خیلی زود آغاز شد. او به محض اینکه پایش به گروه های تئاتری بزرگ تر با افراد خبره تر رسید، هر روز برای بهتر شدن کوشش کرد تا به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

27 مرداد 1401

زیباترین موزه های دنیا ، بخش اول

در سراسر دنیا، موزه های زیادی وجود دارند. بسیاری از این موزه ها، خودشان یک موسسه فرهنگی به شمار می رود. این ساختمان ها دارای عناصر فرهنگی و قابل توجهی هستند.

22 مرداد 1401

تماشای عکس های ترسناک برتر سال از دید عکاسان نشنال جئوگرافی

مکان های عجیب و غریب در کره زمین کم نیستند، مکان هایی که بارها شگفت انگیز بودن شان از راه های علمی ثابت شده است؛ رفتن به برخی ماجراجویی ها دل وجرات می خواهد!

23 تیر 1401

آیا مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست می تواند اسکار بهترین فیلم را ببرد؟

از آنجایی که در فهرست نامزدهای نهایی در 10 بخش اسکار که روز سه شنبه اعلام شد، فصل سوم دنیای تام هالند در دو دسته صدابرداری و جلوه های ویژه حضور دارد دیگر وقت آن رسیده تا درباره حضور این فیلم در اسکار گفت وگوی جدی داشته باشیم.

20 تیر 1401

7 فیلم که دیمین شزل در ساخت آن ها نقش داشته است از بدترین تا برترین

دیمین شزل یکی از پرطرفدارترین و بی نظیرترین فیلم سازانی است که تا به امروز توانسته فیلم های مهیج زیادی را فراوری نماید. شزل که در رود آیلند به جهان آمد و توانست خیلی زود از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل گردد، به علت مهارت بی نظیرش در عرصه فیلم سازی، تا...

6 تیر 1401

فیلم اقتباسی از بازی It Takes Two را دواین جانسون می سازد

طبق اخباری که منتشر شده، فیلمی بر اساس بازی احتیاج به دو نفر است (It Takes Two) ساخته خواهد شد. نکته جالب اینجاست که قرار است یکی از بازیگران این فیلم دوین جانسون (Dwayne Johnson) باشد. او یکی از کشتی گیران معروف است که با نام راک (The Rock) شناخته شده است.

22 خرداد 1401

هیدتاکا میازاکی: توسعه الدن رینگ با مسائل زیادی همراه بود

کارگردان بازی الدن رینگ (Elden Ring)، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) گفت که در زمان عرضه الدن رینگ بسیار استرس داشته است. همچنین او نظر خود درباره تکامل مجموعه سری سولز را خاطرنشان کرد. او به تازگی در محاسبه ای خاطرنشان کرد که این حس را قبلا هم برای عناوین دیگر...

21 خرداد 1401

تردد مشکوک ارتش چین در خیابان های این کشور

چند روزی است که ارتش چین وارد خیابان های این کشور شده است.

11 خرداد 1401
تعداد: (69)