اسطوره، همچنان مبارزه می نماید

به گزارش کتاب دینا، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی پس از دیدار با خانواده اسطوره مسابقات فرمول یک در خصوص شرایط او اظهار نظر کرد.

اسطوره، همچنان مبارزه می نماید

به گزارش کتاب دینا، ژان تاد، رئیس فدراسیون دنیای اتومبیلرانی و دوست نزدیک میشائیل شوماخر، شرایط این اسطوره فرمول یک را پس از حادثه ای که 8 سال پیش، زندگی او را تغییر داد، در حال مبارزه و کوشش مطرح نمود.

رئیس فدراسیون دنیای اتومبیلرانی گفت: ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که اسطوره F1 در شرایطی که از دید انظار عمومی دور است، بهتر گردد.

ژان تاد که شوماخر را پسر دوم خود می داند، یکی از معدود افرادی است که از طرف خانواده شوماخر اجازه دارد به منزل او در سوئیس برود: من درک می کنم که چرا خانواده میشائیل او را در قرنطینه کامل نگه داشته و از او حمایت می نمایند. ما نیز باید اجازه دهیم آنها در آرامش باشند. میشائیل در حال کوشش و مبارزه است و ما تنها می توانیم امیدوارم باشیم که حالش بهتر گردد.

میشائیل شوماخر، قهرمان 7 دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی دنیا در 29 دسامبر سال 2013 در جریان اسکی در کوه های آلپ، دچار حادثه و ضربه مغزی شدید شد. پزشکان گفتند که اگر او از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود، بر اثر برخورد سرش با صخره ها در جا کشته شده بود.

شوماخر از سال 2013 در کماست و تیم پزشکی مجهزی به صورت شبانه روزی در خانه، همراه او هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسطوره، همچنان مبارزه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره، همچنان مبارزه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید