افزایش حقوق سال آینده چقدر است؟

به گزارش کتاب دینا، خبرنگاران : عضو هیئت رئیسه مجلس از افزایش 20 درصدی حقوق ها در سال آینده اطلاع داد.

افزایش حقوق سال آینده چقدر است؟

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس و دولت گفت: در این جلسه آقای میرکاظمی خاطرنشان کرد که سال آینده 20 درصد به حقوق ها اضافه خواهد شد بعلاوه در این جلسه اعلام شد که 80 درصد از درآمدهای دولت در سال جاری تحقق پیدا نموده است.

وی با بیان اینکه صادرات صنعتی کشور نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: 87 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور به وسیله دولت پرداخت شده است و بعلاوه صادرات در دولت سیزدهم رو به افزایش بوده است به طور مثال صادرات به کشور عمان 100 درصد محقق شده است و به کشورهای آفریقایی و شبه قاره هند نیز صادرات افزایش داشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سرانه بودجه فرهنگی کشور بسیار پایین است که این موضوع در این جلسه تاکید شد که سرانه بودجه فرهنگی کشور افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در این جلسه بر عدالت و پرداخت در حقوق و دستمزد تاکید داشت و توضیح داد که دولت به صورت جدی در پی تحقق این موضوع است و به زودی لایحه ای در این رابطه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد نمود.

منبع: توریسم آنلاین

به "افزایش حقوق سال آینده چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق سال آینده چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید