اوپو واچ SE؛ اولین ساعت هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون

به گزارش کتاب دینا، اوپو خاتمه جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ SE را در چین راه اندازی کرد. اوپو واچ SE اولین ساعت هوشمند در دنیا است که از تراشه اسنپدراگون +W5 نسل 1 کوالکام بهره می برد.

اوپو واچ SE؛ اولین ساعت هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون

به گزارش کتاب دینا به نقل از rahnamato، این ساعت هوشمند با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. مانند مدل های قبلی، اوپو واچ SE نیز از یک صفحه نمایش مستطیلی شکل 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 372 در 430 پیکسل بهره می برد و ویژگی های قابل توجهی مانند نمایشگر همواره روشن، چندین حالت ورزشی و پشتیبانی از Esim را ارائه می دهد.

این پوشیدنی در رنگ بنفش و خاکستری ارائه می گردد. با وجود قیمت پایین، اوپو واچ SE مجموعه ویژگی های نسبتا چشمگیری را ارائه می دهد. مهم ترین قابلیت آن پشتیبانی سلولی است، چیزی که معمولاً در ساعت های هوشمند مقرون به صرفه قیمت وجود ندارد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا مستقل از تلفن همراه خود، با استفاده از ساعت هوشمندشان تماس تلفنی برقرار نمایند.

به گفته اوپو، این ساعت هوشمند سه روز عمر باتری را ارائه می دهد که در حالت Battery Saving این اندازه به 10 روز افزایش پیدا می نماید. اوپو واچ SE از بیش از 100 حالت ورزشی و قابلیت نظارت بر خواب پشتیبانی می نماید.

این دستگاه به اتصال وایفای و بلوتوث نیز مجهز شده است. این دستگاه پوشیدنی ابتدا در 20 اکتبر با قیمت حدود 100 دلار وارد چین می گردد و احتمالا در سال آینده به بازار های دیگر راه پیدا خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "اوپو واچ SE؛ اولین ساعت هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو واچ SE؛ اولین ساعت هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید