برادر بزرگتر و هیبریدی فیدلیتی با چهره ای عجیب در آستانه ورود به بازار چین، عکس

به گزارش کتاب دینا، انتظار می رود که شانهای L9 به طور رسمی در 14 نوامبر، در چین عرضه گردد. شانهای یک سری خودروهای هیبریدی تازه تحت شرکت جتور بوده که زیر مجموعه برند چری است. یکی از مدل های شاخص برند جتور، سری X70 بوده که در کشورمان با نام فیدلیتی فراوری و عرضه می گردد.

برادر بزرگتر و هیبریدی فیدلیتی با چهره ای عجیب در آستانه ورود به بازار چین، عکس

امیرمسعود عابدین: در اوایل سپتامبر امسال، جتور شانهای L9 به وسیله وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) معرفی گردید. در نمای جلو، چراغ های جلوی تقسیم شده، یک نوار نور LED از نوع متصل و یک جلوپنجره تزئین شده با عناصر مثلثی نقره ای دیده می شوند.

جتور شانهای L9 که به عنوان یک SUV سایز میانه شناخته می گردد، دارای ابعاد 4862/1925/1784 میلی متری با فاصله بین دو محور 2850 میلی متر است. سه طرح صندلی برای این خودرو ارائه می گردد: پنج نفره (2+3)، شش نفره (2+2+2) و 7 نفره (2+3+2). علاوه بر این، جتور شانهای L9 روی رینگ های 19 اینچی (235/55 R19) یا 20 اینچی (255/45 R20) می ایستد.

در قسمت عقب یک مجموعه چراغ، اسپویلر سقف، چراغ ترمز نصب شده در بالا و دو خروجی اگزوز در پایین ارائه می گردد. نوشته چینی Shanhai L9 C-DM در پایین سمت راست واقع شده است.

بر اساس تصاویر جاسوسی، کابین خودرو دارای یک فرمان سه پره D کات، یک صفحه نمایش مستطیلی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی شناور بزرگ است. در عین حال، یک پد شارژ بی سیم تلفن همراه، دو عدد جا لیوانی جمع شونده و یک اهرم دنده کریستالی در کنسول مرکزی وجود دارد.

پیشرانه شانهای L9 به یک سیستم پلاگین هیبریدی، متشکل از یک موتور چهار سیلندر 1.5T با 154 اسب بخار قدرت و یک موتور الکتریکی متصل به یک گیربکس 3 سرعته DHT مجهز شده است. حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر بر ساعت محدود شده و مصرف سوخت سیستم جامع، 1.49 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. بسته باتری لیتیومی سه تایی 19.43 کیلووات ساعتی آن، برد الکتریکی خالص 84 کیلومتری (بر مبنای WLTC) را فراهم می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در کتاب دینا مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "برادر بزرگتر و هیبریدی فیدلیتی با چهره ای عجیب در آستانه ورود به بازار چین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر بزرگتر و هیبریدی فیدلیتی با چهره ای عجیب در آستانه ورود به بازار چین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید