برگزاری نشست آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز

به گزارش کتاب دینا، نشست معاونان و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران بعضی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار گردید.

برگزاری نشست آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز

به گزارش گروه استان های کتاب دینا، نشست معاونان و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران بعضی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار گردید.

این جلسه بیشتر به منظور آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال (فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین) با حضور معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران بعضی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار گردید.

جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزدر ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان با اشاره به فلسفه شکل گیری این جلسه گفت: این نشست در راستای جلسه ستاد دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان آذربایجان شرقی که پیش از این اواخر ماه گذشته با حضور بعضی روسا و معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و مدیران بعضی دستگاه ها به منظور آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال (فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین) برگزار گردیده بود، برگزار می گردد.

شیری در ادامه با بیان اینکه در مورد تحقق شعار سال، در حال حاضر 4 کمیته (مراکز آموزش عالی، صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و فناوری اطلاعات) تشکیل شده که دبیرخانه کمیته مراکز آموزش عالی، در دانشگاه تبریز مستقر شده است، افزود: در راستای تحقق شعار سال یک سری وظایف و مصوب های به کمیته مراکز آموزش عالی، واگذار شده است که این نشست به همین منظور برای آنالیز، برنامه ریزی و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال تشکیل شده است.

فلاح، مشاور استاندار در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان هم در این جلسه در سخنانی از همه مسئولان و معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران مراکز تحقیقاتی و فناوری استان خواست با برنامه ریزی و تدوین برنامه درراستای تحقق شعار سال در این جلسات حاضر شوند.

وی اضافه نمود: امروزه ظرفیت های زیادی در استان و به خصوص در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و فناوری برای رسیدن به راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال (فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین) وجود دارد که ضمن شناسایی این ظرفیت ها می توان در این زمینه گام های موثری برداشت.

بر پایه همین گزارش؛ در این نشست بعلاوه معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مدیران بعضی مراکز تحقیقاتی و فناوری استان آذربایجان شرقی در سخنانی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت کاری خود و در ادامه با ارایه نکته نظرات خود به پیشنهاد هایی در مورد راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال (فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین) ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری نشست آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست آنالیز و ارزیابی راه حل های عملیاتی تحقق شعار سال در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید