حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از شکست منچستریونایتد

به گزارش کتاب دینا، اورتون عصر دیروز در شرایطی پیروز به کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد شد که در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی نگرفته بود، اما تیم فرانک لمپارد عملکردی فراتر از انتظار در خانه داشته و با یک گل برابر حریف پرستاره خود به رجحان رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل اورتون نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و واکنش عجیبی به طرفدار تیم حریف نشان داد.

حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از شکست منچستریونایتد

هنگامی که رونالدو قصد داشت زمین را ترک کند، طرفدارن اورتون تا توانستند اعصاب این بازیکن را بهم ریخته و برای ستاره پرتغالی حریف کری خواندند. در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که رونالدو به یکی از طرفداران اورتون حمله نموده و اخباری مبنی بر آسیب رساندن این بازیکن به تلفن همراه این طرفدار در جریان این برخورد منتشر شده است. جالب اینجاست تعدادی از نیرو های پلیس در همان حوالی نظاره گر صحنه بودند، اما مداخله ننموده و ترجیح دادند عکس العملی در مقابل عصبانیت رونالدو نشان ندهند.

شکست رونالدو و هم تیمی هایش در گودیسون پارک باعث شد رقابت برای کسب مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپای این فصل حساس تر از قبل شده و البته اوضاع برای تیم رالف رانگنیک وخیم تر گردد. شیاطین سرخ تنها پیروز به کسب یک پیروزی از پنج ملاقات اخیر خود در لیگ برتر شده و در رتبه هفتم جدول قرار دارند. در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان موقعیت کریستیانو رونالدو نیز در اولدترافورد در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت، زیرا برترین گلزن تاریخ این تورنمنت هرگز علاقه ای ندارد در سال های خاتمهی دوران ورزشی خود غیبت در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

عذرخواهی رونالدو پس از شکستن تلفن طرفدار حریف

ستاره منچستریونایتد پس از حرکت ناشایست در خاتمه مسابقه مقابل اورتون در فضای مجازی عذرخواهی کرد. پس از چند ساعتی او در فضای مجازی از این طرفدار عذرخواهی و او را به یکی از بازی های منچستریونایتد دعوت کرد.

رونالدو در اینستاگرام خود نوشت: اصلا ساده نیست که آدم بتواند احساساتش را در شرایط سخت کنترل کند. آن هم در شرایطی که ما در آن قرار داریم. ما همواره محترمانه و شکیبا نسبت به اتفاقات برخورد می کنیم، زیرا یک الگو برای جوانانی که عاشق فوتبال هستند به شمار می رویم. من می خواهم از طرف خودم عذرخواهی کنم و اگر امکانش باشد، می خواهم این طرفدار را به یکی از بازی های منچستریونایتد در اولدترافورد به عنوان نشانه ای از بازی جوانمردانه و رفتار ورزشی دعوت کنم.

منبع: فرارو

به "حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از شکست منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از شکست منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید