موبایل، تبلت و گجت ها

برادر بزرگتر و هیبریدی فیدلیتی با چهره ای عجیب در آستانه ورود به بازار چین، عکس

انتظار می رود که شانهای L9 به طور رسمی در 14 نوامبر، در چین عرضه گردد. شانهای یک سری خودروهای هیبریدی تازه تحت شرکت جتور بوده که زیر مجموعه برند چری است. یکی از مدل های شاخص برند جتور، سری X70 بوده که در کشورمان با نام فیدلیتی فراوری و عرضه می گردد.

18 آبان 1402

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p60 است!، عکس

دیجیاتو نوشت: سری هواوی P60 احتمالاً در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

15 اسفند 1401

لوازم سفر مورد احتیاج، پیاده روی و طبیعت گردی مطمئن

پیاده روی و طبیعت گردی و کوهنوردی همواره نیازمند داشتن لوازم سفر و تجهیزات مناسب است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه خاصی به سفر و گشت و گذار در طبیعت دارید، پس حتماً دوست دارید بیشتر در خصوص لوازم سفر این گونه طبیعت گردی ها بدانید. مخصوصاً اگر می...

27 دی 1401

شاهکارهای سینمایی که در جوی متنشج و با دشواری ساخته شدند ، قسمت اول

اغلب تصور می کنیم که مثل خلق تابلوی نقاشی مشهور، شاهکارهای سینمایی در محیطی پر از آرامش و تمرکز و با وسواس و همدلی همه عوامل آنها ساخته شده اند. اما همواره چنین نیست و با خواندن مطلب زیر به احتمال زیاد با من هم داستان خواهید شد!

19 آذر 1401

ترفندی برای آزاد کردن فضای آیفون بدون حذف برنامه های مورد علاقه

بسیاری از کاربران آیفون برای آزاد کردن فضای اضافی روی گوشی مجبور به حذف عکس ها، ویدیو ها و برخی برنامه ها هستند.

13 آبان 1401

در فرهنگسرای اندیشه، متخصص شو!

دوره تخصصی آموزش رسانه های تصویری در رشته های مختلف فیلمبرداری و عکاسی با عنوان متخصص شو در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

4 آبان 1401

اوپو واچ SE؛ اولین ساعت هوشمند دنیا با تراشه اسنپدراگون

اوپو خاتمه جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ SE را در چین راه اندازی کرد. اوپو واچ SE اولین ساعت هوشمند در دنیا است که از تراشه اسنپدراگون +W5 نسل 1 کوالکام بهره می برد.

1 آبان 1401

ظرفیت های ارتباطی تازه در مشهد ایجاد می گردد

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق رگولاتوری گفت: ظرفیت های ارتباطی برای ارتقای کیفیت ارتباطات خراسان رضوی در دهه سوم ماه صفر ایجاد شده است.

5 مهر 1401

آیفون 15 اولترا با باتری بهتر جانشین 14 پرو مکس خواهد شد

اپل چند روز قبل سه مدل از سری آیفون 14 (به غیر از آیفون 14 پلاس) را راهی بازار کرد و از حالا روند انتشار شایعات مربوط به سری آیفون 15 شروع شده است. یک از افشاگران اکنون جزئیاتی از این گوشی ها را لو داده است.

31 شهریور 1401

نشانه های رایج افسردگی در سالمندان ، گیاهانی که به درمان افسردگی کمک می کنند

افسردگی یکی از بیماری های رایج در میان افراد مسن است که باید به آنها توجه و رسیدگی شود.

25 مرداد 1401

علی رغم تمام شایعات آیفون 14 شاید زودتر از انتظار رونمایی گردد

اگرچه طی چند روز اخیر تمام شایعات مربوط به رونمایی از سری آیفون 14 به تأخیر در عرضه آن ها اشاره داشته اند اما به نظر می رسد در نهایت زودتر از انتظار شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

17 مرداد 1401

ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟

تصور کنید چندین دستگاه در خانه دارید که باید به اینترنت با VPN وصل شوند؛ مانند تلویزیون، کنسول بازی، دستگاه های اینترنت اشیا، بلندگوی هوشمند و … ولی نمی خواهید گوشی تلفن همراه شما نیز به اینترنت دارای VPN وصل باشد.

2 مرداد 1401

مذنب: با 35 اتوبوس متخلف در ترمینال آزادی برخورد شد ، برای ثبت تخلف اتوبوس ها با 141 تماس بگیرید

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: برخی اتوبوس های پایانه آزادی بدون انجام صورت شرایط، با 2 برابر قیمت مسافر سوار می کردند که اگر در این مواقع حادثه ای ایجاد گردد، هیچ یک از مسافران بیمه نیستند.

14 تیر 1401

مدیریت تماس های تلفنی چطور ممکن است؟!

افزایش بهره وری با مدیریت تماس های تلفنیپاسخگویی مدام به تماس های تلفنی مان در محیط کار و صحبت کردن های مستمر و پیگیری های تلفنی می تواند ما را از بسیاری برنامه و کارهایمان عقب بیندازد. در این مطلب توصیه هایی را به شما در این باره ارائه می دهیم که به رغم...

28 خرداد 1401

حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از شکست منچستریونایتد

اورتون عصر دیروز در شرایطی پیروز به کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد شد که در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی نگرفته بود، اما تیم فرانک لمپارد عملکردی فراتر از انتظار در خانه داشته و با یک گل برابر حریف پرستاره خود به رجحان رسید. کریستیانو رونالدو ستاره...

16 خرداد 1401

شیائومی 12 اولترا ممکن است با بدنه های چرمی، شیشه ای و سرامیکی عرضه شود

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی 12 اولترا قرار است با بدنه های مبتنی بر جنس های مختلف راهی بازار شود. طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در مورد جدیدترین پرچم دار شیائومی منتشر شده و حالا می توانیم به جنس بدنه این گوشی هم بپردازیم.

13 خرداد 1401

توییتر دیگر روی آیفون 6 و 6 پلاس کار نمی کند

کاربران آیفون 6 و 6 پلاس گزارش داده اند که اپلیکیشن توییتر دیگر در گوشی های آن ها کار نمی کند چرا که به نظر می رسد توییتر پشتیبانی از آن ها را متوقف نموده باشد.

3 خرداد 1401

اپل شاید قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس را افزایش دهد

طبق گزارش های تازه منتشر شده، به نظر می رسد قیمت گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس بیشتر از چیزی خواهد بود که پیش تر انتظار می رفت.

15 اردیبهشت 1401

ایرانسل رسما استفاده از باند 2300 مگاهرتز برای بهبود کیفیت اینترنت را آغاز کرد

همان طور که در یکی دو خبر گذشته، اشاره شده بود؛ ایرانسل استفاده از باند 2300 مگاهرتز را آغاز کرده بود ولی امروز به طور رسمی و با حضور کنفرانسی وزیر ارتباطات، بهره برداری از فرکانس 2300 مگاهرتز را در شبکه خود آغاز کرد.

12 اردیبهشت 1401

رندر های آیپد پرو 2022 از بریدگی نمایشگر و حاشیه های باریک تر آن خبر می دهند

اپل احتمالا میخواهد در سال آینده از آیپد پرو تازه رونمایی کند. طبق گزارش های اخیر، آیپد پرو 2022 با طراحی تازهی وارد بازار گجت های هوشمند خواهد شد. انتظار می رود تازهترین مدل های آیپد پرو 2022 در ماه مارس یا آوریل 2022 (اسفند-فروردین ماه) رونمایی شوند. به همین...

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (51)