توییتر دیگر روی آیفون 6 و 6 پلاس کار نمی کند

به گزارش کتاب دینا، کاربران آیفون 6 و 6 پلاس گزارش داده اند که اپلیکیشن توییتر دیگر در گوشی های آن ها کار نمی کند چرا که به نظر می رسد توییتر پشتیبانی از آن ها را متوقف نموده باشد.

توییتر دیگر روی آیفون 6 و 6 پلاس کار نمی کند

آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2014 رسما از سوی اپل معرفی و راهی بازار شدند. البته دو سال بعد از این تاریخ، فراوری هر دو مدل متوقف شد و این روزها هم دیگر در بازار شاهد فروش آن ها نیستیم. حتی پشتیبانی رسمی از آن ها هم در سال 2019 و با ورود iOS 13 به خاتمه رسید تا این گوشی ها دیگر آپدیتی را هم دریافت ننمایند.

معمولا وقتی چند سال از سن یک گوشی می گذرد، اپلیکیشن هایی که به وسیله شرکت های شخص ثالث طراحی می شوند دیگر در آن ها اجرا نمی شوند تا کاربر مدل جدیدی را خریداری کند. توییتر هم یکی از همین شرکت های نرم افزاری است که پشتیبانی از آیفون های مجهز به iOS 12 و قدیمی تر را در سال 2021 متوقف کرد اما کاربران گوشی های آیفون 6 همچنان می توانستند از یک نسخه قدیمی تر این اپلیکیشن استفاده نمایند.

حال توییتر آپدیتی را در همین هفته منتشر کرد که متوجه شدیم دیگر از iOS 13 و دستگاه های مجهز به آن هم پشتیبانی نمی کند. البته منظورمان جدیدترین نسخه از توییتر است که برای استفاده از آن حتما باید از سیستم عامل iOS 14 یا بالاتر بهره ببرید. در غیر این صورت باید با همان اپلیکیشن با ویژگی های قدیمی تر بهره ببرید.

یکی از کاربران در توییتر این طور نوشت: صبر کنید، توییتر دیگر روی آیفون 6 کار نمی کند؟ تعجبی ندارد که دیگر صفحات آن بارگذاری نمی شوند. ابتدا فکر کردم مشکل از اینترنت من است.

کاربران آیفون 6 و 6 پلاس طی چند روز گذشته گزارش داده اند که اگرچه می توانند یک سری از توییت ها را در تایم لاین ببینند اما بسیاری از قابلیت های دیگر روی گوشی آن ها کار نمی کند و تقریبا می توان گفت توییتر روی این دو گوشی عملا بلا استفاده است. یک سری از کاربران آیپاد و آیپد هم گزارش داده اند که توییتر دیگر در دستگاه آن ها به عنوان یک اپلیکیشن کار نمی کند و بسیاری از قابلیت های خود را هم از دست داده است.

البته این طور که به نظر می رسد، تنها 2٪ از کاربران گوشی های آیفون قادر به استفاده از این اپلیکیشن نیستند چرا که تنها 2٪ از کاربران اپل همچنان از iOS 13 استفاده می نمایند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع که همه این 2٪ هم لزوما از توییتر استفاده نمی نمایند، بنابراین عده بسیار کمی از کاربران گوشی های اپل هستند که با مشکل یادشده روبرو شده اند.

نکته مثبت اینجاست که توییتر نسخه تحت وب هم دارد. این یعنی شما می توانید در صورتی که اپلیکیشن یادشده به صورت محلی در گوشی شما اجرا نمی گردد، وارد مرورگر سافاری یا هر مرورگر دیگری شوید و با وارد کردن آدرس توییتر، از نسخه تحت وب آن بهره ببرید.

آیفون 6 یکی از محبوب ترین آیفون هایی بود که در سال 2014 راهی بازار شد. آیفون 6 پلاس هم به عنوان نمونه بزرگ تر آن در دسترس نهاده شد اما هر دو گوشی باید تا یکی دو سال آینده از رده خارج شوند. یعنی در واقع نهایتا تا یک سال دیگر پشتیبانی بسیاری از اپلیکیشن ها از آن قطع شده و امکانات خوب هم دیگر برای آن عرضه نمی گردد.

نکته جالب در رابطه با این گوشی ها این است که اپل در آن موقع از تراشه 20 نانومتری A8 در آن ها استفاده نموده بود. در کنار این تراشه 1 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شد تا بدین ترتیب یکی از قدرتمندترین گوشی های بازار در آن موقع متولد گردد.

آیا شما هم از آیفون 6 یا 6 پلاس استفاده می کنید؟ در این صورت، آیا توییتر در گوشی شما هم کار نمی کند؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "توییتر دیگر روی آیفون 6 و 6 پلاس کار نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر دیگر روی آیفون 6 و 6 پلاس کار نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید