طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد

به گزارش کتاب دینا، خبرنگاران/اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از آسیب شناسی طرح جامع گردشگری استان اردبیل توسط کارشناسان این واحد اطلاع داد.

طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد

مهران اوچی اردبیلی در جلسه آنالیز فرایند بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب اضافه نمود: دبیرخانه این طرح توسط جهاد دانشگاهی راه اندازی شده و اسناد و مدارک از ادارات و سازمان ها جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی استان اردبیل در طرح جامع گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: تهیه نقشه های GIS، پیگیری منابع و راه اندازی اتاق فکر از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در این طرح بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ادامه داد: پیگیری از نمایندگان ادارات، برگزاری نظرسنجی آنلاین و دریافت نظرات کارشناسان، انتشار فراخوان جذب ایده و بازدید کارشناسان جهاد دانشگاهی از طرح های گردشگری و احصای مسائل آنها از دیگر اقدامات این واحد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل هم در این جلسه گفت: حلقه های به هم متصل پژوهش که شامل داده های گذشته و مطالعات امروز است، باید دراسرع وقت گردآوری و تدوین گردد.

نادر فلاحی با بیان اینکه هر منطقه، باید پیش از مطالعه میدانی، مخاطب شناسی گردد تا مطالعات در بستر همان ساختار ادامه یابد، اضافه نمود: جهاد دانشگاهی مسئولیت بازنگری طرح جامع گردشگری را برعهده دارد و انتظار می رود با یاری نیروهای فنی اداره کل و نخبگان استان طرح بازنگری را هر چه زودتر به اتمام برساند.

فلاحی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری استان اردبیل، سند راه و خط مشی گردشگری و اشتغال استان را معین می نماید؛ توضیح داد: در 3 سال گذشته سعی کردیم تأخیر چندین ساله را جبران کنیم که پیگیر اتمام آن در ماه های آینده هستیم.

او با اشاره به اینکه افراد نخبه استان راه گشا و تسریع بخش در این جهت خواهند بود بر ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به برکت حضور استاندار با نگاه مثبت به گردشگری زمینه بسیاری از اتفاقات مثبت را در استان رقم زده است که در سال سوم، مشهود و ملموس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید