بازی رایانه ای و کنسول بازی

دوال سنس ادج معرفی شد؛ مدل پیشرفته تر و قابل شخصی سازی دوال سنس

سونی در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام که از طریق جف کیلی برگزار شد، از کنترلر تازه خود با نام دوال سنس ادج که از قابلیت شخصی سازی بهره مند است، برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

6 شهریور 1401

ویژگی VPN Fusion در روترهای گیمینگ و حرفه ای ایسوس چیست و چه کاربردی دارد؟

تصور کنید چندین دستگاه در خانه دارید که باید به اینترنت با VPN وصل شوند؛ مانند تلویزیون، کنسول بازی، دستگاه های اینترنت اشیا، بلندگوی هوشمند و … ولی نمی خواهید گوشی تلفن همراه شما نیز به اینترنت دارای VPN وصل باشد.

2 مرداد 1401

بازدید از جاذبه های معروف را به روزهای آخر سفر موکول کنید

گردشگرانی که به سفر می فرایند، می توانند بازدید از جاهای دیدنی و پرطرفدار را به روزهای آخر سفر موکول کنند و روزهای آغازین را به شناخت مقصد و مردم آن اختصاص دهند.

31 اردیبهشت 1401

بازی لاکچری از جنس طلا و نقره برای برطرف استرس!

یک جواهرساز روسی Simple Dimple را برای آرامش و برطرف استرس طراحی کرد.

26 مهر 1400

39 مدل بهترین اسباب بازی سگ فانتزی

اسباب بازی سگ، ممکن است او را هیجان زده کند، علاوه بر تخلیه انرژی هنگام بازی کردن، اسباب بازی سگ، یاری می نماید که وسایل خانه شما سالم بماند چرا که ممکن است از روی کنجکاوی، سگ شما وسایل خانه مانند مبل را به دندان گرفته و آن ها را تکه تکه کند. اگر علاقه مند...

18 خرداد 1400

ایکس باکس سری ایکس و اس پیروز ترین کنسول های مایکروسافت در ماه نخست بوده اند

به تازگی در جریان اعلام گزارش مالی سه ماهه اخیر مایکروسافت، جزئیات جالبی هم از بخش بازی های ویدیویی این شرکت معین شده است. در کنار توضیحات بخش های دیگر شرکت، ساتیا نادلا، مدیر شرکت مایکروسافت، درباره درآمد بخش بازی های ویدیویی و همچنین فروش کنسول های...

14 اسفند 1399