امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد

به گزارش کتاب دینا، امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور طی روز های 9 و 10 تیر ماه 99 فراهم شد.

امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه کتاب دینا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان،امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور طی روز های دوشنبه 9 تیرماه 99 تا روز سه شنبه 10 تیر ماه 99 فراهم شد.

با توجه به اینکه آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می گردد، داوطلبان می توانند در صورت تمایل به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به تغییر محل آزمون خود بدون این محدودیت که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اقدام نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان حوزه جدید به لیست محل های آزمون اضافه شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب این حوزه نیز خواهند بود. همچنین حوزه های دانشگاه پیغام نور از لیست محل های آزمون حذف شده اند و دانشجویانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند در حوزه های به توضیح جدول زیر آزمون خواهند داد؛ البته این داوطلبان نیز مجاز خواهند بود در مهلت مقرر نسبت به تغییر محل آزمون خود به وسیله سایت مرکز سنجش اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید