جشنواره فرهنگی هنری فردا باعث کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می گردد

به گزارش کتاب دینا، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آوزش و پرورش در پیامی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا را عامل کشف، رشد و شکوفایی استعداد میلیون ها دانش آموز خلاق در فضایی مجذوب کننده دانست.

جشنواره فرهنگی هنری فردا باعث کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می گردد

علیرضا کاظمی، در آستانه­ برگزاری چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا پیغامی صادر و برگزاری این جشنواره ر موجب کشف، رشد و شکوفایی استعداد میلیون ها دانش آموز خلاق در فضایی مجذوب کننده دانست.

متن پیغام سرپرست وزارت آموزش و پرورش به توضیح زیر است؛

به نام خداوندی که زیباست و دوستدار زیبایی هاست

خدا را شاکریم که پس از سال ها تجربه اندوزی و مهرورزی و زیبا آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر ، اینک در آستانه­ چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا قرار گرفته ایم.

جشنواره ای که چهل سال پیش با عنوان مسابقات هشتگانه شروع و پس از طی چهل سال تکامل یافت و به جشنواره فردا تغییر نام داد. جشنواره ای که با نگاه به تمدن گران سنگ و فرهنگ پربار گذشته این سرزمین می تواند رهاورد سربلندی های فردا باشد. جشنواره ای که شیرین ترین خاطرات نوجوانان دیروز تا امروز در ساحت فرهنگ و هنر و خلق زیبایی را در بر گرفته است و اینک به عنوان یک میراث فرهنگی برای نظام مقدس تعلیم و تربیت ما بسیار ارزشمند وگرانبهاست.

همه ما متولیان حوزه آموزش و پرورش به تأسی از سند تحول و نگاه به ساحت تربیت هنری و زیباشناختی براین باوریم که دانش در کنار فرهنگ و هنر است که به تعالی خود می رسد، لذا پرداختن به هنر اصیل و فاخر، بی شک موجبات پیشرفت های علمی و اندیشه ای را هم فراهم خواهد نمود.

برآنیم که به واسطه این جشنواره، نوخاستگان دلبند و نوجوانان نواندیش در میدانی سترگ، سمند هنر و فرهنگ اسلامی ایرانی را به سر منزل مقصود بتازانند وچه بهانه ای از این زیباتر که چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا را در روز بزرگداشت حافظ شیرازی ، این قله رفیع شعر و ادب ایران زمین شروع کنیم.

جشنواره فرهنگی هنری فردا با بیش از 80 رشته گرایش و پوشش 100هزار مدرسه در سطح کشور یک رویداد بزرگ فرهنگی است که هر ساله موجب کشف، رشد و شکوفایی استعداد میلیون ها دانش آموز خلاق در فضایی مجذوب کننده می گردد.

اگرچه مدتی است به واسطه وجود ویروس کرونا و عدم حضور صددرصدی دانش آموزان در مدارس نتوانستیم جشنواره فردا را با شور و حال فزاینده سال های پیش اجرا کنیم و به اجرای مجازی جشنواره اکتفا نموده ایم. اما همچنان امیدواریم به کمک خدا ، شرایطی مهیا گردد تا چهلمین دوره جشنواره جشنواره هنری فرهنگی را به نحو احسن در کنار نخبگان و استادان بزرگوار به شکل حضوری برگزار کنیم.

باشد که قدمی به سوی تعالی و سربلندی میهن اسلامی مان برداشته باشیم و کارنامه درخشانی از این دوره جشنواره به جامعه فرهنگی و هنری آموزش و پرورش تقدیم نماییم.

پیشاپیش از حضور مشفقانه همه مربیان و دست اندرکاران فرهیخته چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا کمال تشکر را دارم و امیدوارم شاهد یکی از پربارترین و اثرگذارترین جشنواره ها باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جشنواره فرهنگی هنری فردا باعث کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگی هنری فردا باعث کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید