آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی20 تیر ماه برگزار می شود

به گزارش کتاب دینا، دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای گفت: آزمون زبان این دانشگاه 20 تیرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی20 تیر ماه برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی کتاب دینا به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، مرکز آموزشهای تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبایی ، زمان برگزاری آزمون زبان این دانشگاه را 20 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر گفت.

براساس این گزارش ، مرکز آموزشهای تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه ای خطاب به متقاضیان آزمون های زبان که در 16 اسفند ماه 1398 و 20 تیر ماه 1399 دانشگاه علامه طباطبائی ثبت نام کرده اند گفت: به علت حاد بودن شرایط بهداشتی موجود در سطح کشور و لزوم برگزاری آزمون به صورت حضوری و به منظور رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و جلوگیری از ازدحام بیش از حد برای انتشار بیماری کرونا، آزمون ها در20 تیرماه در دو نوبت صبح راس ساعت 9 و عصر در ساعت 14 در ساختمان مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه در خیابان ولیعصر (عح)، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی نبش کوچه هفت پیکر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، از تمامی شرکت کنندگان درخواست می شود ضمن مطالعه دقیق لیست های پیوست ، برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون خود و رعایت کامل بهداشت شخصی و استفاده از ماسک ، حداکثر تا نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل فوق الذکر حضور بهم رسانند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی20 تیر ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی20 تیر ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید