برد پیت سال 2022 در کدام فیلم ها حضور خواهد داشت؟

به گزارش کتاب دینا، با توجه به تعطیلی سالن های سینما به علت پاندمی کرونا و به تأخیر افتادن یا تعطیل شدن فراوری تعداد بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، علاقه مندان به سینما بعد از فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی به سوی ستارگان (Ad Astra) در سال 2019، برد پیت را در هیچ فیلم دیگری ندیده اند.

برد پیت سال 2022 در کدام فیلم ها حضور خواهد داشت؟

در سال مرنام آموزشگاه اسکار 2020، وی برای بازی در نقش یک بدلکار حرفه ای در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time … In Hollywood)، به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، برنده اسکار (اولین اسکار او برای بازیگری) شد. برد پیت برای بردن اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد، با نام هایی مانند تام هنکس، آل پاچینو، جو پشی و آنتونی هاپکینز رقابت کرد. با بهبود شرایط عمومی جامعه، علاقه مندان به سینما حالا می توانند منتظر اکران چندین فیلم پیت در سینما در سال 2022 باشند.

از زمان حضور پیت در سال 1991 در تلما و لوئیز، این بازیگر در سه دهه گذشته در ده ها فیلم تحسین شده بازی نموده و در هر ژانری از کمدی گرفته تا درام های عاشقانه ظاهر شده است. او با کارگردانان عظیمی مانند جوئل و اتان کوئن، استیون سودربرگ، رابرت ردفورد و دیوید فینچر کار نموده است. در سال 2001، پیت با راه اندازی شرکت تفریح پلن بی، فیلم های برنده اسکاری مانند رکود عظیم (The Big Short)، مانیبال (Moneyball)، مهتاب (Moonlight) و 12 سال بردگی (12Years a Slave) را پشتیبانی کرد.

پیت دوباره هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین به کار خود بازگشته است. پلن بی، به چندین پروژه سینمایی متصل است که بیشتر آن ها در مرحله پیش فراوری هستند، به جز بلوند که براساس زندگی مریلین مونرو است و از کتابی به همین نام و نوشته جویس کارول اوتس گرفته شده. اندرو دومینیک کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و آنا د آرماس نقش اصلی را بازی می نماید. جولیان نیکلسون، گرت دیلاهانت، آدرین برودی و بابی کاناول بازیگران دیگر این فیلم هستند. بلوند تاریخ اکران دقیقی ندارد اما فیلم قرار است اواخر سال جاری به وسیله نتفلیکس به نمایش درآید. اما برای طرفدارانی که مشتاق تماشا خود برد پیت در سینماها هستند باید گفت که این بازیگر احتمالا سه فیلم برای اکران در دست دارد.

شهر گمشده دی (Lost City of D)

پیت در جدیدترین اثری که ساندرا بولاک هم در آن بازی می نماید، شهر گمشده دی، حضوری کوتاه و فرعی خواهد داشت. بولاک که بعلاوه تهیه نمایندگی این فیلم محصول پارامونت را بر عهده دارد، برای حضور پیت در این پروژه شخصا با وی تماس گرفت. شهر گمشده دی که اکنون در جمهوری دومنیکن در حال فیلم برداری است، درباره یک نویسنده رمان های عاشقانه (بولاک) است.

در متن منتشر شده در خصوص فیلم می خوانیم که: مطمئنا هیچ چیز بدتر از درگیر شدن در یک داستان به همراه شخصی که می شناسی نیست، به خصوص زمانی که هر دو شما را بدزدند و به یک ماجراجویی در جنگل کشیده شوید…

چنینگ تتوم نقش آن شخص همراه را بازی می نماید و از دیگر بازیگران می توان به دنیل رادکلیف، پتی هریسون، جوی رندولف و اسکار نونز اشاره نمود. شهر گمشده دی به کارگردانی آدام و آرون نی، به وسیله پارامونت برای اکران در تاریخ 15 آوریل 2022 برنامه ریزی شده است.

قطار سریع السیر (Bullet Train)

در ژوئیه سال 2020 تأیید شد که پیت در فیلم دلهره آور و اکشن سونی یعنی قطار سریع السیر که بر اساس یک کتاب محبوب ژاپنی نوشته کوتارو ایساکا است، بازی خواهد نمود. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ، گروهی از قاتلان را محور قرار می دهد که هنگام سفر با قطاری سریع السیر از توکیو به موریاکا، می فهمند مأموریت های آن ها به هم گره خورده است. پیت بازیگر نقش مهمی به نام لیدی باگ است و افراد دیگری که او را در این ماجراجویی سریع السیر همراهی می نمایند، آرون تیلور جانسون، اندرو کوجی، برایان تیری هنری، زازی بیتز، جوی کینگ، ماسی اوکا، مایکل شانون، لوگان لرمن، لیدی گاگا و ساندرا بولاک هستند. فیلم برداری در ماه مارس به پایان رسید و اگرچه فیلم تاریخ اکران رسمی ندارد اما انتظار می رود در سال 2022 اکران گردد.

بابیلون (Babylon)

پیت در کنار مارگو رابی، دیگو کالوا، جووان آدپو، لی جون لی، کاترین واترستون، ماکس مینگلا، روری اسوول، لوکاس هاس و اریک رابرتز در این فیلم به کارگردانی دیمین شزل ایفای نقش می نماید. جزئیات پیرامون داستان فیلم خیلی مشخص نیست اما طبق شنیده ها، داستان در دهه 1920 هالیوود اتفاق می افتد، یعنی زمانی که فیلم های صامت به صدا دار تبدیل می شوند. خود شزل فیلم نامه را هم نوشته و توبی مگوایر به نام تهیه نماینده اجرایی مشغول به کار است. بابیلون هنوز در مرحله پیش فراوری است اما طبق برنامه قرار است 25 دسامبر 2022 اکران گردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "برد پیت سال 2022 در کدام فیلم ها حضور خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پیت سال 2022 در کدام فیلم ها حضور خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید